ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی Civi احتمالا پنجم مهرماه معرفی می‌شود

براساس تصویر به اشتراک گذاشته شده از می‌استور شیائومی در شبکه اجتماعی ویبو، ظاهرا این شرکت روی توسعه موبایلی با نام جدید Civi کار می‌کند که ظاهرا قرار است ۵ مهرماه رونمایی شود. با توجه ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰

براساس تصویر به اشتراک گذاشته شده از می‌استور شیائومی در شبکه اجتماعی ویبو، ظاهرا این شرکت روی توسعه موبایلی با نام جدید Civi کار می‌کند که ظاهرا قرار است ۵ مهرماه رونمایی شود. با توجه به شعار این رویداد انتظار می‌رود دستگاه مذکور از طراحی چشمگیری برخوردار باشد.

تصویر جعبه موجود در پوستر نشان می‌دهد که دستگاه مذکور یک گوشی هوشمند است. پیشتر گزارش‌های متعددی در مورد رونمایی از گوشی جدید CC11 در چین منتشر شده است. اما اکنون گفته می‌شود ظاهرا به جای CC11 ممکن است با دستگاهی از سری جدید Civi روبرو شویم. از مشخصات احتمالی این گوشی می‌توان به صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی امولد با وضوح فول اچ‌دی پلاس اشاره کرد. تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G در کنار ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم وظایف پردازشی را بر عهده دارد. فضای ذخیره سازی ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت در دسترس خریداران قرار دارد. ظرفیت باتری گوشی جدید شیائومی ۴۲۵۰ میلی آمپر ساعت و از شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

شیائومی Civi ماه گذشته با شماره مدل 2107119DC در سایت TENAA چین مشاهده شده و تایید می‌کند این دستگاه نسخه چین شیائومی ۱۱ لایت NE 5G خواهد بود. دوربین اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلی است و به احتمال زیاد یک لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی در کنار لنز اصلی قرار خواهند داشت. دوربین سلفی نیز ۲۰ مگاپیکسل و در حفره‌ای بالای نمایشگر قرار دارد. برای امنیت بیشتر یک اسکنر اثر انگشت در کنار دستگاه قرار دارد.

اطلاعات فوق تایید نشده و ممکن است شیائومی Civi دستگاه دیگری باشد. تا چند روز آینده اطلاعات بیشتری از آن منتشر خواهد شد که مشخص می‌شود دستگاه جدید شیائومی گوشی هوشمند است یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • eimanarenji
    eimanarenji | ۳۰ شهریور ۱۴۰۰

    این تبلیغات پیج شما واقعا دیگه داره به حالت آزار دهنده برای ما میشه که مطالب و میخواهیم بخونیم… یک نظم و انضباطی بدهید به این صفحه

مطالب پیشنهادی