ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

واتس‌اپ روی سیستم گزارش پیام خصوصی‌تر کار می‌کند

ظاهرا واتس‌اپ روی روشی جدید برای گزارش پیام‌ها توسط کاربران کار می‌کند و با توجه به جزییات منتشر شده توسط WABetaInfo، جدیدترین نسخه بتای واتس‌اپ در اندروید قابلیت گزارش پیام‌های واحد و خاص را به ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۷:۴۵

ظاهرا واتس‌اپ روی روشی جدید برای گزارش پیام‌ها توسط کاربران کار می‌کند و با توجه به جزییات منتشر شده توسط WABetaInfo، جدیدترین نسخه بتای واتس‌اپ در اندروید قابلیت گزارش پیام‌های واحد و خاص را به این پیام‌رسان اضافه می‌کند.

سیستم گزارش‌ فعلی، پیام جدید و چهار پیام آخر را برای واتس‌اپ ارسال می‌کند و پیام‌های اضافی به شرکت کمک بیشتری در مورد مسدود کردن یا عدم مسدودیت یک مخاطب می‌کند. با این ویژگی جدید می‌توان یک پیام واحد را از طریق چت فردی، گروهی یا یک حساب تجاری انتخاب و آن را ارسال کرد. هنگام انتخاب یک پیام خاص در نسخه بتا ۲.۲۱.۲۰.۱ یک گزینه جدید مشاهده می‌شود و با ضربه زدن روی آن، یک منو باز می‌شود که می‌توان مشاغل یا مخاطبین متخلف را مسدود کرد.

هنوز معلوم نیست ویژگی جدید چه زمانی به صورت عمومی منتشر می‌شود، اما این قابلیت پاسخی به اعتراضات اخیر به واتس‌اپ است. این ویژگی یک راه دوستانه‌تر برای گزارش مخاطبین به شمار می‌رود. در قرن حاضر پیام رسان‌های اجتماعی نقشی جدی در زندگی انسان‌ها ایفا می‌کنند و در دوران کرونا، اهمیت آن‌ها بیش از همیشه به چشم آمد.

در دورانی که فاصله اجتماعی برای مصون ماندن از خطر بیماری، امری مهم است، فناوری به کمک بشر آمده و بسیاری از مشکلات را حل کرده. کنفرانس‌های ویدیویی، دورکاری و اتاق‌های چت صوتی همه و همه از جمله ویژگی‌های فناوری هستند که در خدمت انسان قرار دارند. شاید این دوران، دورکاری را به عنوان یک راه حل همیشگی برای بسیاری از کسب و کارها مطرح کند و باید دید چقدر ویروس کرونا روی آینده انسان و کره زمین تاثیر می‌گذارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی