ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ رونمایی و برخی مشخصات اصلی گلکسی F42 5G سامسونگ مشخص شد

سامسونگ در حال آماده‌سازی گلکسی F42 5G است و اکنون به صورت رسمی تایید کرده که این دستگاه در تاریخ ۷ مهر ماه رونمایی می‌شود. علاوه بر تاریخ معرفی، طراحی و مشخصات کلیدی آن نیز ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱ مهر ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

سامسونگ در حال آماده‌سازی گلکسی F42 5G است و اکنون به صورت رسمی تایید کرده که این دستگاه در تاریخ ۷ مهر ماه رونمایی می‌شود. علاوه بر تاریخ معرفی، طراحی و مشخصات کلیدی آن نیز فاش شده است.

در ابتدا شایعه شده بود که گلکسی F42 5G نسخه بروز شده‌ گلکسی A22 5G خواهد بود، اما با توجه به پنل پشتی و ماژول دوربین متفاوت آن به نظر می‌رسد چنین چیزی درست نباشد. به گفته سامسونگ، این گوشی از یک نمایشگر +Full HD با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد اما اندازه آن هنوز مشخص نشده است. با این حال طبق اطلاعات فاش شده، به نظر می‌رسد نمایشگر آن یک پنل ۶.۶ اینچی LCD خواهد بود که روزنه مخصوص دوربین سلفی قطره‌ای شکل در بالای آن دیده می‌شود.

گلکسی F42

در زیر کاپوت، طبق مستندات ارائه شده از سوی گیک‌بنچ، انتظار می‌رود گلکسی F42 5G از چیپ مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۰ به همراه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره ببرد. البته احتمال وجود گزینه‌های دیگری با حافظه رم متفاوت نیز وجود دارد. همچنین سامسونگ برای دستگاه خود از یک اسلات کارت microSD استفاده کرده تا کاربران بتوانند حافظه داخلی آن را افزایش دهند.

گلکسی F42

در بخش دوربین نیز انتظار می‌رود گلکسی F42 5G به همراه سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی روانه بازار شود.

سامسونگ همچنین تایید کرد که گلکسی F42 4G از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت بهره می‌برد اما سرعت شارژ آن هنوز مشخص نشده است. انتظار می‌رود این گوشی به همراه سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI روانه بازار شود. گوشی آینده سامسونگ همچنین از ۱۲ باند 5G پشتیبانی می‌کند و از ویژگی‌های دیگر آن می‌توان به حسگر اثر انگشت تعبیه شده روی دکمه پاور، پورت USB-C برای شارژ و انتقال داده‌ها و جک هدفون ۳.۵ میلی متری اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی