ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توییتر نیز بیت کوین را به رسمیت شناخت

توییتر سرانجام ویژگی دریافت کمک مالی به صورت بیت کوین را فعال کرد و اکنون تبدیل به شبکه اجتماعی شده که استفاده از رمزارزها را به عنوان روش پرداخت خود پذیرفته است. کاربران می‌توانند با ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲ مهر ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

توییتر سرانجام ویژگی دریافت کمک مالی به صورت بیت کوین را فعال کرد و اکنون تبدیل به شبکه اجتماعی شده که استفاده از رمزارزها را به عنوان روش پرداخت خود پذیرفته است. کاربران می‌توانند با استفاده از امکان جدید tipping، کیف پول بیت کوین خود را به سایر پلتفرم‌های پرداخت متصل کنند.

توییتر از چند ماه قبل در حال آزمایش این ویژگی جدید بوده است. اکنون طبق اعلام توییتر، ویژگی پرداخت این شبکه اجتماعی اکنون به صورت آزمایشی در دسترس کاربران iOS و از هفته‌های آینده برای کاربران اندروید عرضه می‌شود. علاوه بر این، توییتر به کاربران اجازه می‌دهد ۹ سرویس پرداخت از جمله Venmo و Cash App را به حساب خود متصل کنند. لازم به ذکر است که پرداخت‌ها به صورت مستقیم توسط توییتر پردازش نمی‌شود.

بیت کوین

پیش از این مشخص شده بود که پرداخت‌های بیت کوین توییتر به واسطه Strike انجام می‌شود که یک اپلیکیشن کیف پول بیت کوین است و روی شبکه لایتنینگ اجرا می‌شود. شبکه لایتنینگ به نحوی طراحی شده که انجام معاملات دیجیتال سریع‌تر و ارزان‌تر را فراهم می‌کند.

علاوه بر نام کاربری Strike، کاربران توییتر همچنین می‌تواند آدرس بیت کوین خود را به پروفایل خود اضافه کنند، تا کاربران دیگر برای پرداخت کمک‌های مالی، آن‌ را در کیف پول رمزارز دلخواه خود کپی و جایگذاری کنند.

اپلیکیشن توییتر هنگام دریافت بیت کوین از طریق Strike، به کاربران اطلاع رسانی می‌کند و آن‌ها در ادامه می‌توانند از انعام دهنده تشکر کنند یا واکنش خود را با ایموجی ارسال کنند. توییتر همچنین روش‌هایی برای ردیابی انعام‌های دریافت شده، در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌دهد.

برنامه‌های توییتر برای استفاده از رمزارزها به بیت کوین محدود نمی‌شود، زیرا این شرکت اعلام کرد که قصد دارد از طریق اتصال کیف پول دیجیتال کاربران، از احراز هویت NFT ها یا توکن‌های غیر قابل تعویض نیز پشتیبانی کند. سخنگوی توییتر اعلام کرد: «احراز هویت NFT به صورت یک نشان در تصویر پروفایل کاربران نشان داده می‌شود و اعتبار آن را نشان می‌دهد.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی