ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

آزمایش رانندگی با آریزو 5 فیس لیفت در پیست آزادی [تماشا کنید]

بازار خودرو در ایران و جهان به سمت تولید و عرضه هرچه بیشتر خودروهای کراس اوو و SUV می رود و از همین رو نیز کلاس محبوب و فراگیر سدان های خانوادگی به تدریج در ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۶ مهر ۱۴۰۰ | ۲۲:۱۵

بازار خودرو در ایران و جهان به سمت تولید و عرضه هرچه بیشتر خودروهای کراس اوو و SUV می رود و از همین رو نیز کلاس محبوب و فراگیر سدان های خانوادگی به تدریج در حال محو شدن از خیابان هستند. کشورمان نیز از این قاعده مستثنی نیست و به خصوص با توجه به تحریم‌های صنعت خودروسازی شاهد خارج شدن بسیاری از سدان‌های کامپکت حاضر در بازار طی یکی دوسال اخیر بوده‌ایم و حالا از میان کارخانجات مونتاژگر تنها مدیران خودروست که با دو مدل آریزو 5 و آریزو 6 انتخاب هایی را در کلاس سدان های خانوادگی ارائه می دهد. این شرکت به تازگی مدل فیس لیفت آریزو 5 توربو را با چند تغییر جزئی به بازار معرفی کرده است که قصد داریم در این ویدیو به بررسی اجمالی آن بپردازیم.

چری آریزو ۵ فیس لیفت

آریزو 5 فیس لیفت نیز درست مانند سایر محصولات توربو مدیران خودرو به موتوری 1.5 لیتری با قدرت 147 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن متر مجهز است که نیروی خود را از طریق یک گیربکس CVT با قابلیت شبیه سازی 9 دنده٬ تحویل چرخ‌های جلو می‌دهد. این درحالیست که پیش از این نسل قدیمی‌تر از همین گیربکس با قابلیت شبیه سازی 7 دنده وظیفه انتقال قدرت را به دوش می‌کشید که به علت تکنولوژی قدیمی و کندی حرکت اولیه مورد انتقاد کارشناسان قرار می‌گرفت.

به نظر می رسد که در مدل فیس لیفت آریزو ۵ توربو این مشکل تا حد زیادی رفع شده است و گیربکس ارتقا یافته ۹ سرعته که با گیربکس مورد استفاده در آریزو ۶ نیز مشترک است از عملکرد بهتری در لحظه آغاز به حرکت برخوردار است.

تا لحظه نگارش این خبر هنوز مدیران خودرو قیمت رسمی آریزو ۵ توربو فیس لیفت را اعلام نکرده است اما آنطور که از شواهد امر برمی آید با در نظر گرفته شدن اختلاف قیمتی در حدود ۵۰ میلیون تومان نسبت به مدل فعلی٬‌ فروش آریزو ۵ فیس لیفت در محدوده قیمتی ۷۰۰ میلیون تومان قابل تصور خواهد بود.

چری آریزو ۵ فیس لیفت

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی