ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نوکیا در رویداد ۱۴ مهر از یک تبلت رونمایی خواهد کرد

«نوکیا موبایل» با انتشار توییتی از رونمایی تبلت جدید خود در رویداد ۱۴ مهرماه خبر داد. در متن توییت به این موضوع اشاره شده که این شرکت همه انتظاراتی که کاربران از یک گوشی نوکیا ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۶ مهر ۱۴۰۰ | ۱۹:۱۵

«نوکیا موبایل» با انتشار توییتی از رونمایی تبلت جدید خود در رویداد ۱۴ مهرماه خبر داد. در متن توییت به این موضوع اشاره شده که این شرکت همه انتظاراتی که کاربران از یک گوشی نوکیا دارند را در یک تبلت جدید برآورده می‌کند. انتظار می‌رود این تبلت، نوکیا T20 باشد.

اچ‌ام‌دی گلوبال هفته گذشته اعلام کرد که رویداد رونمایی بعدی‌اش را در تاریخ ۱۴ مهرماه برگزار می‌کند، اما در آن مقطع زمانی مشخص نکرده بود از چه محصولاتی رونمایی خواهد کرد. اکنون توییت منتشر شده به همراه پوستر جدید تایید می‌کند که کاربران باید در تاریخ اعلام شده منتطر تبلت جدید نوکیا باشند.

انتظار می‌رود تبلت جدید با اندروید خام عرضه شود و پشتیبانی نرم‌افزاری درنظر گرفته شده برای آن مدت زمان مشابهی با گوشی‌های اندرویدی نوکیا داشته باشد. در نتیجه احتمالا دستگاه جدید احتمالا دو سال ارتقاء سیستم عامل و سه سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت خواهد کرد.

تیزر اولیه مراسم ۱۴ مهر نوکیا

در کنار توییت منتشر شده، تصویری از گوشی نوکیا ۳۳۱۰ (۲۰۱۷) و تبلت جدید به اشتراک گذاشته شده. تصویر منتشر شده اطلاعات چندانی در مورد دستگاه جدید ارائه نمی‌دهد. آنچه در تصویر دیده می‌شود،‌ تبلت با گوشه‌های گرد و صفحه تخت است که ترکیب رنگ خاکستری تیره/ مشکی را نشان می‌‌دهد و به نظر می‌رسد ضخامت کمی هم داشته باشد.

انتظار می‌رود این تبلت با نام نوکیا T20 به بازار عرضه شود و از نمایشگر ۱۰.۳۶ اینچی، پردازنده Unisoc، رم ۴ گیگابایتی، حافظه ۶۴ گیگابایتی و پشتیبانی از شارژ ۱۰ واتی بهره ببرد.

اواخر شهریور ماه نوکیا موبایل پوستر دیگری منتشر کرده بود که در آن تعدادی از گوشی‌های نوکیا به همراه جعبه دستگاهی بزرگ دیده می‌شد. به نظر می‌رسید این شرکت می‌خواهد در رویداد ۱۴ مهر از نوکیا G50 5G رونمایی کند، اما در تاریخ اول مهرماه این گوشی معرفی شد. درنهایت باید دید این شرکت برای رویداد بعدی چه برنامه‌ای دارد و از چه محصولاتی رونمایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی