ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لوگو دکتر ساینا
تکنولوژی

دکتر ساینا از لوگوی جدید خود رونمایی کرد؛ آغازی برای تغییرات بزرگ

استارتاپ دکترساینا با تغییر لوگو به استقبال تولد 5 سالگی خود رفته و به گفته مدیران این استارتاپ قرار است این تغییر لوگو آغازی برای تغییرات بزرگ بعدی باشد، از تبدیل شدن به سوپر اپ ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۷ مهر ۱۴۰۰ | ۱۷:۱۷

استارتاپ دکترساینا با تغییر لوگو به استقبال تولد 5 سالگی خود رفته و به گفته مدیران این استارتاپ قرار است این تغییر لوگو آغازی برای تغییرات بزرگ بعدی باشد، از تبدیل شدن به سوپر اپ حوزه سلامت تا فعالیت‌های فرامرزی.

به گزارش روابط عمومی دکتر ساینا؛ این استارتاپ که از سال 96 به صورت تخصصی در زمینه مشاوره آنلاین پزشکی مشغول ارائه خدمات است با پوست اندازی و تغییراتی در زمینه هویت بصری خود به استقبال تولد 5 سالگی خود رفته است.

لوگوی پیشین دکترساینا که با ترکیبی از نبض و قلب روایت قلب سالم را در برداشت، در این تغییرات با ترکیب یک قلب سالم و یک پر در میان قلب به شکل لوگوی جدید درآمده تا در هدف ارتباط سریع مخاطب با رابط کاربری در یک مسیر باشد.

«حسین مولوی»، مدیر تیم مارکتینگ دکترساینا در رابطه با اینکه چطور شد که بعد از سال‌ها فعالیت، دکترساینا گامی برای تغییر لوگو برداشت، گفت:

«فعالیت‌های بازاریابی دکترساینا در ماه‌های گذشته شکل برونگراتری به خود گرفته است. با توجه به این موضوع تصمیم گرفتیم با یک هویت بصری واحد، در زمینه فعالیت‌های برندینگ به صورت هدفمندانه‌تری گام برداریم. با توجه به اهدافی که داشتیم علاوه بر یکپارچه سازی عناصر بصری، نیاز به لوگویی داشتیم که به معنا و کارکرد دکتر ساینا نزدیک‌تر باشد.»

مدیر مارکتینگ دکترساینا در خصوص علت استفاده ازترکیب پر و قلب در لوگوی جدید این‌گونه توضیح داد:

«ساینا اسم دوم سیمرغ درمانگر افسانه‌ای شاهنامه است. در روایات شاهنامه، سیمرغ درمانگری بود که با اهدای 3 پر به زال از او می‌خواهد در زمان نیاز، با آتش زدن هر پر سیمرغ از او کمک بطلبد. درمانگری سیمرغ در داستان‌های اساطیری ما جایگاه ویژه‌ای دارد و با توجه به این موضوع که ما نیز در زمینه سلامتی فعالیت داریم و در انتخاب اسم هم نیم نگاهی به سیمرغ و نام دومش یعنی ساینا داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که به همان سرعت آتش زدن پر سیمرغ می‌توانیم به افراد کمک کنیم. با توجه به تمام این موارد، با همه اعضای تیم روی لوگوی جدید به توافق رسیدیم.»

مولوی در انتها در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا این تغییرات نوید دهنده آینده و اتفاقاتی جدید در دکتر سایناست، گفت:

«قطعا در آینده‌ای نه چندان دور دکترساینا علاوه بر تبدیل شدن به سوپر اپلیکیشن سلامت ایران، با توسعه‌های ویژه‌تر نسبت به رقبا، جایگاه نخست حوزه سلامت را در بخش های مختلف به خود اختصاص می‌دهد. همچنین اقدامات خارج شدن دکترساینا از مرزها و ارائه سرویس به بقیه مردم فارسی زبان جهان کلید خورده است و در آینده خبرهای مهمی در این زمینه منتشر خواهیم کرد.»

سامانه دکترساینا به عنوان اولین استارتاپ حوزه مشاوره آنلاین پزشکی در سال 96 استارت کار خود را زده و طی دو سال اخیر و پس از ورود ویروس کرونا به ایران و جهان با رشد قابل توجهی روبه رو شد. باید دید تغییرات بصری و لوگوی جدید دکترساینا در ادامه مسیر این استارتاپ چه تاثیرات مثبتی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی