ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی F42 5G با تراشه دیمنسیتی ۷۰۰ و نمایشگر ۹۰ هرتزی معرفی شد

سامسونگ امروز همانطور که وعده داده بود، از جدیدترین گوشی سری گلکسی F رونمایی کرد. این دستگاه با نام گلکسی F42 5G به نمایشگر ۶.۶ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۹۰ ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۷ مهر ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

سامسونگ امروز همانطور که وعده داده بود، از جدیدترین گوشی سری گلکسی F رونمایی کرد. این دستگاه با نام گلکسی F42 5G به نمایشگر ۶.۶ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۹۰ هرتز مجهز شده است.

این نمایشگر از نوع Infinity-V است و در بالای آن یک برش کوچک برای میزبانی دوربین سلفی قرار گرفته. این دستگاه از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۰ بهره می‌برد و در نسخه‌های مختلف مجهز به ۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد. در بخش ارتباطات با پشتیبانی از دو سیمکارت، شبکه 5G، بلوتوث ۵.۰، پورت USB-C و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون روبه‌رو هستیم.

روی پنل پشتی گلکسی F42 5G دوربین اصلی سه‌گانه به چشم می‌خورد که شامل سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی می‌شود. این سنسور را یک دوربین اولترا واید 5 مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق همراهی می‌کند. در برش بالای نمایشگر هم یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی قرار دارد.

این دستگاه که از سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ با رابط کاربری One UI Core 3.1 بهره می‌برد، روی فریم خود دارای سنسور اثر انگشت است. ابعاد این گوشی کره‌ای‌ها برابر ۱۶۷.۲ در ۷۶.۴ در ۹.۰ میلی‌متر است و به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ واتی مجهز شده است.

گلکسی F42 5G در رنگ‌های آبی و مشکی از چند روز دیگر روانه بازار می‌شود و قیمت نسخه‌های مختلف آن در بازار هند به شرح زیر است:

  • ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۲۸۲ دلار
  • ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۳۱۰ دلار

سامسونگ برای مدت کوتاهی این دستگاه‌ها را با قیمت ۲۴۲ و ۲۷۰ دلار در هند عرضه می‌کند.

اگر مشخصات و طراحی این گوشی هوشمند به نظرتان آشناست، باید بدانید که کره‌ای‌ها چند وقت پیش از آن با نام دیگری یعنی Wide5 رونمایی کرده بودند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی