ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت قیمت و ویژگی‌های آفیس ۲۰۲۱ را اعلام کرد

مایکروسافت ۱۳ مهر مجموعه آفیس ۲۰۲۱ را منتشر می‌کند و امروز قابلیت‌ها و قیمت آن را اعلام کرده است. آفیس ۲۰۲۱ طراحی شده تا به دست کسب و کارها و کاربرانی برسد که نمی‌خواهند اشتراک ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۰

مایکروسافت ۱۳ مهر مجموعه آفیس ۲۰۲۱ را منتشر می‌کند و امروز قابلیت‌ها و قیمت آن را اعلام کرده است. آفیس ۲۰۲۱ طراحی شده تا به دست کسب و کارها و کاربرانی برسد که نمی‌خواهند اشتراک این مجموعه نرم‌افزاری را تهیه کنند.

مجموعه آفیس ۲۰۲۱ همزمان با انتشار ویندوز ۱۱ به بازار می‌آید. نسخه Home and Student شامل ورد، اکسل، پاورپوینت، وان نوت و مایکروسافت تیمز بوده و قیمت آن ۱۵۰ دلار است. مجموعه آفیس نسخه Home and Business هم دارد که نرم‌افزار Outlook را به این برنامه‌ها اضافه و امکان استفاده تجاری را فراهم می‌کند. قیمت این مجموعه ۲۵۰ دلار است.

آفیس ۲۰۲۱ شامل قابلیت‌های همکاری مایکروسافت ۳۶۵، ویرایش مشترک و همزمان، پشتیبانی از وان درایو و حتی یکپارچگی با مایکروسافت تیمز است. این نسخه طراحی جدیدی دارد که ظاهر بخش زبانه‌ها را تغییر می‌دهد، گوشه پنجره‌ها را گرد می‌کند و طیف رنگی ویندوز ۱۱ را به این نرم‌افزارها می‌آورد.

از جمله ویژگی‌های مایکروسافت ۳۶۵ که به آفیس ۲۰۲۱ اضافه شده می‌توانیم به قابلیت‌های مدرن اکسل، بهینه‌سازی‌های پاورپوینت و پشتیبانی از ترجمه در Outlook اشاره کنیم.

نسخه جدید ورد ۲۰۲۱ شامل پشتیبانی از فرمت OpenDocument (ODF) 1.3، زبانه جدید Draw و بهینه‌سازی‌هایی به منظور افزایش توان نرم‌افزار است. اکسل ۲۰۲۱ از تابع XLOOKUP ،LET و XMATCH و آرایه Dynamic پشتیبانی می‌کند. پاورپوینت ۲۰۲۱ قابلیت ضبط اسلایدشو، نمایش مجدد طراحی‌های دستی، آرایش اطلاعات برای صفحه‌خوان‌ها و فرمت OpenDocument (ODF) 1.3 را به ارمغان می‌آورد.

هزینه اشتراک بالاترین طرح مایکروسافت ۳۶۵ سالانه ۷۰ دلار یا ماهانه ۷ دلار است. چنان‌چه طرح خانواده را تهیه کنید، می‌توانید با حداکثر ۶ نفر سالانه ۱۰۰ دلار یا ماهانه ۱۰ دلار هزینه بپردازید. این هزینه برای نسخه‌های PC، مک و موبایل ورد، اکسل، پاورپوینت، اکسس، پابلیشر، وان نوت، اوت‌لوک، وان درایو، مایکروسافت ادیتور و Microsoft Family Safety است.

آفیس ۲۰۲۱ در تاریخ ۱۳ مهر همزمان با ویندوز ۱۱ منتشر می‌شود. مایکروسافت می‌گوید این مجموعه نرم‌افزاری در ویندوز ۱۱، ویندوز ۱۰ و سه نسخه اخیر macOS کار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • صادق صادق
    صادق صادق | ۱۲ مهر ۱۴۰۰

    سلام خیلی خوبه
    ببخشید میشه یه ویدیو درست کنید و داخلش یاد بدهید که چگونه محصولات مایکروسافت و غیره ویندوزی را بخریم؟
    با تشکر

مطالب پیشنهادی