ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مقایسه سرعت آیفون ۱۳ پرو مکس و گلکسی S21 اولترا در اجرای اپ‌ها و بازی‌ها [تماشا کنید]

با ورود گوشی‌های خانواده آیفون ۱۳ به بازار، شاهد انتشار ویدیوهای مختلفی از آن‌ها و همچنین مقایسه این دستگاه‌ها با محصولات رقیب هستیم. حالا ویدیوی مقایسه سرعت آیفون ۱۳ پرو مکس با گلکسی S21 اولترا ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

با ورود گوشی‌های خانواده آیفون ۱۳ به بازار، شاهد انتشار ویدیوهای مختلفی از آن‌ها و همچنین مقایسه این دستگاه‌ها با محصولات رقیب هستیم. حالا ویدیوی مقایسه سرعت آیفون ۱۳ پرو مکس با گلکسی S21 اولترا منتشر شده که قدرتمندترین پرچمدارهای اپل و سامسونگ را در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد.

در این ویدیو برخلاف سایر تست‌های سرعت، از دستان انسان استفاده نمی‌شود و شاهد بهره‌مندی از دستان رباتیک هستیم تا اختلاف میان لمس نمایشگر به کمترین زمان ممکن برسد وبتوانیم به دید مناسب‌تری از عملکرد گلکسی S21 اولترا و آیفون ۱۳ پرو مکس دست پیدا کنیم.

همانطور که در ویدیوی بالا مشاهده می‌کنید، این گوشی‌های پرچمدار در اجرای برنامه‌ها سرعت یکسانی دارند و رقابت نزدیکی را میان آن‌ها شاهد هستیم، اما برای اجرای بازی‌ها با چه عملکردی روبه‌رو هستیم؟

زمانی که به سراغ اجرای بازی‌ها و بارگذاری آن‌ها می‌رویم، این آیفون ۱۳ پرو مکس است که برنده می‌شود و رقیب کره‌ای‌اش را شکست می‌دهد. با توجه به برتری نماینده اپل در بخش بازی‌ها، در نهایت سرعت بالاتری نسبت به گلکسی S21 اولترا از خودش نشان می‌دهد. اختلاف کلی میان این گوشی‌های هوشمند نزدیک به ۷ ثانیه است، بنابراین با تفاوت چندانی روبه‌رو نیستیم.

گوشی‌های هوشمند در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته‌اند و دیگر شاهد اختلاف عملکرد چندانی میانی پرچمدارهای اندرویدی و آیفون‌های اپل نیستیم. البته در بنچمارک‌ها همچنان آیفون‌های اپل مخصوصا در بخش گرافیک دست بالا را دارند، اما در دنیای واقعی این اختلاف‌ها دیگر مانند گذشته به چشم نمی‌آیند.

در گذشته ویدیوی مقایسه تست سقوط گلکسی S21 اولترا و آیفون 13 پرو مکس منتشر شده بود که می‌توانید آن را در این مطلب ببینید. تست مقاومت آیفون ۱۳ مکس را هم می‌توانید در این مطلب مشاهده کنید. در نهایت برای آشنایی بیشتر با این پرچمدار غول پیکر کوپرتینویی‌ها پیشنهاد می‌کنیم به مطلب نگاه نزدیک دیجیاتو به آیفون 13 مکس مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Sossssss Massssss
    Sossssss Massssss | ۱۲ مهر ۱۴۰۰

    آخه کودوم اسکلی پرچمدار پارسالو با پرچمدار امسال مقایسه میکنه التماس تفکر

  • pashmak pashmak poor
    pashmak pashmak poor | ۱۱ مهر ۱۴۰۰

    چرا پرچمدار سامسونگ ساله پیش رو با پرچمدار اپل امسال مقایسه میکنید:/؟

  • akf1383
    akf1383 | ۱۰ مهر ۱۴۰۰

    مقایسه خوبی بود فقط یه مسئله ای هستش اینه که دیگه سامسونگ مال کره جنوبی نیست الان تا جایی که میدونم هشتاد درصد سهام سامسونگ مال چین فقط ۲۰ درصد سهام مال کره س هنوز

مطالب پیشنهادی