ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندر تبلت نوکیا T20 پیش از معرفی رسمی

وب‌سایت خبری ویتنامی «Zingnews.vn»، پیش از فرارسیدن رویداد رونمایی از تبلت نوکیا T20، رندری از آن را به اشتراک گذاشته که طراحی ظاهری پنل جلویی و پشتی این تبلت را نشان می‌دهد. انتظار می‌رود تبلت ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

وب‌سایت خبری ویتنامی «Zingnews.vn»، پیش از فرارسیدن رویداد رونمایی از تبلت نوکیا T20، رندری از آن را به اشتراک گذاشته که طراحی ظاهری پنل جلویی و پشتی این تبلت را نشان می‌دهد.

انتظار می‌رود تبلت جدید نوکیا در رویداد ۱۴ مهرماه (۶ اکتبر) رسما رونمایی شود. «نوکیا موبایل» هفته گذشته با انتشار توییتی از رونمایی تبلت جدیدی خبر داده بود که می‌تواند همه انتظاراتی که کاربران از یک گوشی نوکیا دارند را در یک تبلت جدید برآورده کند. اکنون وب‌سایت خبری ویتنامی پیش دستی کرده و پیش از فرارسیدن موعد رونمایی، تصویری از آن به اشتراک گذاشته است.

با توجه به تصویر منتشر شده، به نظر می‌رسد در بالای تبلت نوکیا T20، یک دکمه و اسپیکر قرار داشته باشد. دوربین سلفی هنگامی که دستگاه عمودی باشد، در حاشیه سمت چپ نمایشگر به چشم می‌خورد. ظاهرا در قسمت پایین دستگاه جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری قرار داده شده است. در پنل پشتی نیز دوربین تکی به همراه فلش LED دیده می‌شود.

براساس گزارش‌های منتشر شده از سوی منابع آگاه، ظاهرا تبلت نوکیا T20 از نمایشگر ۱۰.۳۶ اینچی بهره خواهد برد و با نسخه خام سیستم عامل اندروید ۱۱ در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. همچنین به نظر می‌رسد تبلت جدید از پردازنده‌های Unisoc همچون T610 ،T618 یا T700 بهره ببرد.

همچنین ظاهرا تبلت نوکیا T20 با رم ۴ گیگابایتی و حافظه ۶۴ گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد. اگرچه هنوز اطلاعاتی در مورد ظرفیت باتری دستگاه منتشر نشده، اما مستندات مربوط به دریافت گواهینامه CQC نشان می‌دهند این تبلت احتمالا از سرعت شارژ ۱۰ وات پشتیبانی می‌کند.

همچنین انتظار می‌رود تبلت جدید نوکیا از اتصال Wi-Fi و اتصال Wi-Fi + 4G پشتیبانی کند و قیمت پایه آن نیز احتمالا حدود ۲۵۰ تا ۲۹۳ دلار برای نسخه وای‌فای و ۲۷۳ تا ۴۴۲ دلار برای نسخه 4G باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد مهدی کاظمی پسر OK
    محمد مهدی کاظمی پسر OK | ۱۴ مهر ۱۴۰۰

    این تبلت نوکیا مدل تی بیست عالی و درجه یک و محشر و بینظیر و معرکه و فوق‌العاده بود.

مطالب پیشنهادی