ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن «دیجی‌کالا جت» عرضه شد؛ سفارش سوپرمارکتی آنلاین و دریافت در سی دقیقه

اپلیکیشن دیجی‌کالا جت در استورهای اندرویدی و iOS در دسترس عموم قرار گرفت تا کاربران این سرویس بتوانند راحت‌تر خریدهای سوپرمارکتی خود را تهیه کنند. دیجی‌کالا برای پاسخ به نیاز مشتریان خود در زمینه تحویل ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | ۱۸:۱۵

اپلیکیشن دیجی‌کالا جت در استورهای اندرویدی و iOS در دسترس عموم قرار گرفت تا کاربران این سرویس بتوانند راحت‌تر خریدهای سوپرمارکتی خود را تهیه کنند.

دیجی‌کالا برای پاسخ به نیاز مشتریان خود در زمینه تحویل سفارش‌های سوپرمارکتی با ارسال رایگان و در بازه زمانی 30 دقیقه‌ای اقدام به راه‌اندازی سرویسی به نام دیجی‌کالا جت کرده بود. این سرویس، پلتفرم جدیدی در کنار دیجی‌کالاست که مخصوص خریدهای لحظه‌ای و ارسال سریع محصولات سوپرمارکتی طراحی شده است.

دیجی‌کالا جت در حال حاضر در شهرهای تهران، کرج، مشهد و شیراز ارائه خدمات می‌کند اما به گفته مدیران آن، به زودی بر تنوع محصولات ارسالی افزوده شده و تا پایان امسال تمام شهرهای بزرگ ایران را پوشش خواهد داد. دیجی کالا جت جدیدترین سرویس سفارش آنلاین سوپرمارکتی در ایران است که با وعده ارسال سفارشات زیر ۳۰ دقیقه راه افتاده و در حال حاضر هزینه ارسال سفارشات برای کاربران در آن رایگان است.

محصولات سوپرمارکتی دیجی‌کالا جت به دو روش تامین می­‌شود؛ همکاری با فروشگاه‌­های زنجیره‌­ای مطرح و معتبر و همینطور انبارهای اختصاصی کالاهای سوپرمارکتی دیجی‌کالا در مناطق مختلف شهر با نام «جت مارت» که امکان بیشترین تنوع کالایی را از بهترین برندها و با مناسب‌­ترین قیمت‌­ها و در سریع‌ترین زمان ارسال فراهم می‌کند.

دیجی کالا جت

دیجی کالا جت

سازنده: دیجی کالا قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید، iOs حجم: ۲۳ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • min
    min | ۱۴ مهر ۱۴۰۰

    اسنپ مارکت و اکالا افق کورش 😅good night

  • noisymind
    noisymind | ۱۴ مهر ۱۴۰۰

    همون بار اول که پیام هاش اومد سریع چند تا بستنی و ... سفارش دادم. بعد از سه ساعت که البته قبلش یکی دو بار با پشتیبانیش تماس گرفتم، آخرش کالا نیومد و کنسل کردم!! پول رو هم چندین روز بعد به حساب کیف پول دیجیکالا برگشت زدن! همون اسنپ بهتره!

مطالب پیشنهادی