ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشکل جدید نمایشگر آیپد مینی ۶؛ تغییر رنگ و بهم ریختگی در هنگام لمس صفحه [تماشا کنید]

درست پس از عرضه آیپد مینی ۶، گزارش‌هایی از سوی کاربران مبنی بر «حرکت ژله‌ای» نمایشگر این تبلت منتشر شدند که اپل ادعا می‌کند کاملا طبیعی است و مشکل سخت‌افزاری نیست. با این وجود، اکنون ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | ۱۹:۱۵

درست پس از عرضه آیپد مینی ۶، گزارش‌هایی از سوی کاربران مبنی بر «حرکت ژله‌ای» نمایشگر این تبلت منتشر شدند که اپل ادعا می‌کند کاملا طبیعی است و مشکل سخت‌افزاری نیست. با این وجود، اکنون کاربران دیگری با مشکل تغییر رنگ نمایشگر تبلت جدید اپل مواجه شده‌اند.

همانطور که یکی از کاربران شبکه اجتماعی ردیت به اشتراک گذاشته است، احتمالا نمایشگر ۸.۳ اینچی برخی از واحدهای نسل ششم آیپد مینی نقص دارد. طبق ادعای این کاربر، نمایشگر Liquid Retina LCD تبلت اپل هنگام لمس صفحه در جهت عمودی دچار بهم‌ریختگی و خراب شدن رنگ می‌شود.

همچنین گفته می‌شود هنگامی که آیپد روی حالت «تاریک» تنظیم شده باشد و همچنین زمانی که کاربر نمایشگر آن را با فشار کمی بیشتر از حد معمول لمس کند، مشکلات مربوط به رنگ نمایشگر این تبلت بیشتر می‌شوند. کاربر شبکه اجتماعی توضیح می‌دهد:

من تقریبا یک هفته پیش آیپد مینی ۶ وای-فای ۶۴ گیگابایتی خود را دریافت کردم و به نظر می‌رسد هنگام تمیز کردن نمایشگر دستگاه با مشکلی مواجه خواهید شد. اگر دستگاه خود را در جهت عمودی قرار دهید و دست خود را به آرامی روی صفحه فشار دهید، تغییر رنگ نمایشگر را در حدود یک اینچ پایین‌تر مشاهده خواهید کرد.

علاوه بر این، حتی پس از دریافت دستگاه جایگزین دیگری از سوی اپل، آیپد مینی ۶ جدید نیز همین مشکل را داشته است. همچنین به نقل یکی از کارکنان خرده‌فروشی اپل گفته شده، تعجبی نخواهد داشت که اپل فراخوان جمع‌آوری تمام نمایشگرهای آیپد مینی ۶ را اعلام کند.

با این وجود، تاکنون به نظر نمی‌رسد مشکل سخت‌افزاری گسترده‌ای باشد. چند کاربر دیگر از شبکه اجتماعی ردیت نیز تغییر رنگ آیپد مینی ۶ را گزارش کرده‌اند اما تعداد آن‌ها به نسبت زیاد نیست. با این وجود کاربران می‌توانند دستگاه خود را به فروشگاه یا مراکز تعمیر اپل تحویل داده و دستگاه جایگزینی را تحویل بگیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی