ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

راهنمای خرید

راهنمای خرید آنلاین: از کجا اینترنتی فرش بخریم؟

شاید خرید آنلاین فرش به نظر چندان مرسوم نیست اما فروشگاه‌های اینترنتی فرش می‌توانند شما را در انتخاب طرح و فرش مورد علاقه‌تان به خوبی راهنمایی کنند و برخی از آن‌ها فروشگاه‌های فیزیکی نیز دارند ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۱۷ مهر ۱۴۰۰ | ۱۷:۴۵

شاید خرید آنلاین فرش به نظر چندان مرسوم نیست اما فروشگاه‌های اینترنتی فرش می‌توانند شما را در انتخاب طرح و فرش مورد علاقه‌تان به خوبی راهنمایی کنند و برخی از آن‌ها فروشگاه‌های فیزیکی نیز دارند که می‌توانید پس از انتخاب فرش، برای خرید به صورت حضوری مراجعه کنید.

گستره انتخاب، صرفه‌جویی در وقت، بررسی و مقایسه قیمت‌ها، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام شیوع کرونا و عدم هزینه برای رفت‌وآمد از جمله مزایای خرید اینترنتی است که این روزها به خوبی جای خود را در سبک زندگی مردم باز کرده است. در ادامه بهترین فروشگاه‌ها برای خرید آنلاین فرش را به شما معرفی می‌کنیم.

دیجی‌کالا

اکثر افرادی که قصد خرید اینترنتی دارند، ابتدا به سراغ دیجی‌کالا می‌روند تا ببینند آیا محصول مورد نظرشان در این فروشگاه اینترنتی موجود است یا خیر؟

خرید آنلاین فرش

دیجی‌کالا یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی است که به سه اصل، پرداخت در محل، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا پایبند بوده و اکنون بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران است.

تنوع بالای انواع فرش از قبیل دستبافت، ماشینی، پارچه‌ای، گبه، نمد فرش، روفرشی و... در کنار امکان مشاهده محصولات بیش از 100 برند مختلف باعث شده تا این پلتفرم در کنار سه اصل بیان شده، یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید اینترنتی فرش باشد.

ارسال در دیجی‌کالا برای سفارشات بیشتر از 300 هزار تومان رایگان است و می‌توانید روز تحویل کالای خود را مشخص کنید. اگرچه عدم انتخاب بازه زمانی تحویل کالا هنوز به صورت فراگیر در بین فروشگاه‌های اینترنتی ایرانی مرسوم نشده است اما یک امتیاز منفی برای دیجی‌کالا به حساب می‌آید. همچنین امکان دو نوع پرداخت اینترنتی و در محل وجود دارد.

اگر عضو دیجی‌پی باشید می‌توانید سفارش خود را زودتر تحویل بگیرید و از تخفیف و امکان خرید قسطی بهره‌مند شوید.

باسلام

بازار اجتماعی آنلاین باسلام قدمتی 5 ساله دارد و هزاران تولیدکننده خانگی و محلی از سراسر ایران، محصولات خود را در این پلتفرم به فروش می‌رسانند.

خرید اینترنتی فرش

انواع فرش، قالیچه و موکت، گلیم و جاجیم، پادری و فرش کودک را می‌توانید در باسلام پیدا و به صورت مستقیم از غرفه‌دار خرید کنید.

ارسال سفارش در باسلام به دو صورت «ارزان‌تر» یا «سریع‌تر» است و اکثر غرفه‌داران سفارش مشتری را از طریق پست ارسال می‌کنند که بنابر نوع پیشتاز یا سفارشی، بین ۳ تا ۵ روز به دست شما می‌رسد. اگر غرفه‌دار با خریدار همشهری بود امکان ارسال با پیک وجود دارد. از همین روی هزینه‌های ارسال با توجه به شهر فروشنده و خریدار متفاوت است. توجه داشته باشید در صورتی که هر محصول را از غرفه متفاوتی بخرید، بایستی هزینه پستی جداگانه‌ای پرداخت کنید.

پس از هر خرید، باسلام هزینه پرداخت شده را به امانت نزد خود نگه می‌دارد و پس از تحویل محصول به مشتری وجه به حساب فروشنده واریز می‌شود. آنطور که با سلام درباره مرجوع سفارش در وبسایت خود نوشته است، در مواردی که خطا از جانب غرفه‌دار باشد هزینه مرجوعی با خود ایشان و مواردی که مشتری بر حسب سلیقه، درخواست مرجوعی دارد خودش موظف به پرداخت هزینه مرجوعی است.

شهرفرش

شهر فرش یکی از تخصصی‌ترین فروشگاه‌های فرش در ایران است که برندهای مختلف فرش را به صورت اینترنتی و حضوری عرضه می‌کند. داستان شهر فرش از سال 92 و با هدف عرضه تمامی برندهای معتبر ایرانی و خارجی آغاز شد و اکنون انواع فرش‌ ماشینی، فرش‌ دستبافت، فرش کلاسیک ، فرش کودک و تابلو فرش را به مشتریانش عرضه می‌کند.

خرید آنلاین فرش

این فروشگاه سه شعبه فیزیکی در تهران و یک شعبه در بابلسر دارد. اگر ساکن این دو شهر هستید و معتقدید قبل از خرید فرش باید آن را حضوری ببینید می‌توانید به یکی از شعب فیزیکی شهرفرش مراجعه کنید.

تضمین قیمت، تضمین کیفیت و انواع اقساط از جمله خدمات شهرفرش است که به سراسر ایران محصولات خود را ارسال می‌کند. ارسال سفارشات برای تهران،البرز و محدوده بابل به صورت رایگان بوده اما برای شهرستان‌ها تا نزدیکترین باربری طرف قرداد استان محل سکونت مشتری رایگان بوده و بایستی جهت تحویل آن مراجعه کنید.

اگر ساکن شهرستان هستید بایستی در انتخاب فرش دقت کنید زیرا تنها برای ساکنین تهران امکان تعویض فرش از تاریخ تحویل تا 5 روز به شرط عدم استفاده از فرش و معادل همان مبلغ یا بیشتر وجود دارد.

آقای فرش

آقای فرش نیز یکی دیگر از فروشگاه‌های اینترنتی فرش است که شعب فیزیکی در تهران، مشهد، کرج و اصفهان دارد. این فروشگاه که عرضه کننده انواع فرش ماشینی، دستبافت، صنایع دستی و تابلو فرش است در همکاری با مجموعه‌های مختلف، امکان خرید اقساطی را حتی برای خرید آنلاین نیز فراهم کرده است. جهت آگاهی یافتن از شرایط خرید اقساطی فرش بایستی به وبسایت آقای فرش مراجعه کنید.

ارسال محصولات در استان تهران و البرز از طریق خودروهای اختصاصی حمل بار فرش به صورت رایگان است. برای سایر مراکز استان‌ها و شهرهای کشور، از طریق باربری‌های معتبر با صدور بارنامه و بیمه نامه رسمی به‌صورت پیش کرایه ارسال و فقط هزینه حمل از باربری تا منزل مشتری به عهده خریدار است. زمان ارسال کالا در استان های تهران و البرز تا 72 ساعت و در سایر استان های کشور تا یک هفته متغیر است.

تعویض فرش از هنگام تحویل کالا تا 7 روز به شرط عدم پاخوردگی و نو بودن کالا و صرفا به تشخیص کارشناسان اعزامی آقای فرش میسر خواهد بود و پس از مدت مذکور و یا در صورت پاخوردگی امکان تعویض کالا به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود.

فرش‌های آقای فرش دارای وارانتی و گارانتی تا 2 سال بوده که جهت آگاهی یافتن از شرایط آن می‌توانید به وبسایت آقای فرش مراجعه کنید.

فرش آنلاین

فرش آنلاین از سال 1389 به عنوان اولین استارتاپ تخصصی فروش فرش، وارد عرصه تجارت الکترونیک و فروش اینترنتی شد. کالاهای این فروشگاه انواع فرش‌های دستی و ماشینی، کالای خواب، پرده، موکت، پارکت، وسایل دکوراتیو، صنایع‌دستی و… را دربر می‌گیرد.

خرید اینترنتی فرش

یکی از امکانات قابل توجه فرش آنلاین، خدمات خرید فرش دستباف و ماشینی دست دوم و تعویض فرش نو با کهنه است که مخصوص شهروندان تهرانی بوده و بایستی جهت ارزیابی و قیمت‌گذاری فرش دست دوم خود با کارشناسان این سایت هماهنگ کنید.

سفارشات خود از فرش آنلاین را می‌توانید به صورت اینترنتی یا در منزل پرداخت کنید. تحویل سفارشات در تهران به وسیله پیک اختصاصی فرش آنلاین انجام می‌شود و برای بالای 200 هزار تومان رایگان است. تحویل در سایر شهرها و شهرستان‌ها با توجه به کالا، بعد از هماهنگی با شما توسط پست پیشتاز، تیپاکس و باربری انجام می‌شود. مدت زمانی که سفارش به دست شما می‌رسد با توجه به زمان آماده سازی کالایی که سفارش می‌دهید، شهر مقصد و همچنین موجودی انبار، متفاوت است و زمان دقیق آن در هنگام هماهنگی تلفنی سفارش به اطلاع مشتریان می‌رسد.

کلیه کالاها پیش از ارسال، توسط کارشناسان مجموعه بررسی و تایید می‌شوند اما برای اطمینان خاطر بیشتر مشتریان، تمامی سفارشات به مدت 7 روز ضمانت بازگشت خواهند داشت که جهت آگاهی از شرایط آن بایستی به وبسایت فرش آنلاین مراجعه کنید.

بست‌بافت

فروشگاه اینترنتی بست بافت با فراهم سازی گستره‌ای از فرش‌های متنوع برای تمام اقشار جامعه و باب هر سلیقه‌ای سعی در جذب مشتریان دارد. تنوع محصولات شامل فرش ماشینی فرش مشهد، فرش نگین مشهد، فرش زمرد مشهد، فرش کاشان و پشتی سنتی شاه نشین است.

خرید اینترنتی فرش

در این وبسایت علاوه بر پرداخت اینترنتی امکان پرداخت در محل نیز وجود دارد اما بایستی 25 درصد از هزینه سفارش را به عنوان بیعانه پرداخت کنید. محصولات کارخانه فرش کاشان از شهر کاشان ارسال شده و محصولات کارخانه جات مشهد از شهر مشهد ارسال می‌شوند. ارسال‌های شهرستان با باربری انجام می‌شود و بین 4 تا 7 روز کاری زمان می‌برد. تمامی هزینه‌های ارسال در شهرهای تهران، مشهد و کاشان رایگان است و برای شهرستان‌ها تا باربری شهر مقصد رایگان است.

تا زمانی که خرید توسط واحد فروش تایید نشده است امکان لغو سفارش خود را دارید. همچنین در صورت مغایرت در سفارشتان می‌توانید ظرف 48 ساعت و با تماس با بخش پشتیبانی، آن را مرجوع کنید.

بست بافت مدعی است با توجه به اینکه خرید شما بدون واسطه و مستقیم از کارخانه و انبار فرش صورت می‌گیرد، هزینه‌های نمایشگاه و انبارداری در قیمت محصولات لحاظ نشده از همین روی قیمت نهای محصولاتش حداقل 30 درصد کمتر از نمونه‌های مشابه در بازار است. به همین دلیل امکان مراجعه حضوری و بازدید نیز وجود ندارد.

این مجموعه همچنین تاکید دارد تمامی عکس‌های موجود در سایت توسط تیم بست بافت تهیه شده‌اند و از ابزارهای گرافیکی مانند فوتوشاپ برای بهبود رنگ استفاده نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی