ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حمله تند نماینده مجلس به مخالفان طرح صیانت: منتقدان در پازل دشمن بازی می‌کنند

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس معتقد است افرادی که به طرح صیانت هجمه‌هایی را وارد می‌کنند یا اصلا طرح را نخوانده و اطلاعی از آن ندارند یا کسانی که هستند در پازل دشمن بازی می‌کنند ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | ۱۷:۴۵

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس معتقد است افرادی که به طرح صیانت هجمه‌هایی را وارد می‌کنند یا اصلا طرح را نخوانده و اطلاعی از آن ندارند یا کسانی که هستند در پازل دشمن بازی می‌کنند و نمی‌خواهند قانونی برای اینترنت شکل بگیرد زیرا افراد آزادی هستند که فساد و فحشا ایجاد می‌کنند.

«بیژن نوباوه وطن»، نماینده مردم تهران خطاب به افراد نگران درباره طرح صیانت گفت:

«افراد نگران این طرح بدانند که اینترنت ربطی به این قانون ندارد. این حمایت از حقوق کاربران است اصلا بحث زیرساختی ندارد و در راستای این است که اگر اهانت و هتک حرمتی صورت گرفت و حیثیت کسی ریخته شد، حق کسی ضایع نشود درست است که پلیس فتا در این موارد پیگیری هایی را انجام می دهد اما در بسیاری مواقع هم به بی قانونی برمی‌خورد.»

او با بیان اینکه جوسازی‌های زیادی علیه این طرح انجام می‌شود، اظهار داشت: «در جایگاه نماینده مردم به دنبال این هستیم که حقوق مردم پایمال نشود.»

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه به منتقدان طرح صیانت اشاره کرده و گفت:

«کسانی که نسبت به این طرح هجمه‌هایی را وارد می‌کنند، به ضرس قاطع یا اصلا طرح را نخوانده‌اند و اطلاعی از آن ندارند یا کسانی هستند که در پازل دشمن بازی می‌کنند. آن‌ها به دنبال این نیستند که قانونی برای اینترنت شکل بگیرد زیرا می‌خواهند ضد قانون عمل کنند و افراد آزادی هستند که فساد و فحشا ایجاد می‌کنند به همین دلیل، با این طرح مخالفت می کنند.»

به گفته نوباوه وطن با توجه به تعیین هیئت رئیسه کمیسیون بررسی طرح صیانت از کاربران فضای مجازی، کار عملیاتی کمیسیون در هفته جاری کلید می‌خورد و جلسات آن آغاز خواهد شد.

لازم به ذکر است اولین جلسه کمیسیون مشترک طرح صیانت روز یکشنبه برگزار و اعضای هیئت رئیسه آن مشخص شدند که بر این اساس «رضا تقی‌پور انوری» به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • itookan
    itookan | ۲۱ مهر ۱۴۰۰

    بهتره خودشم یه بار طرح صیانت رو بخونه!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی