ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات و قیمت نسل جدید پیکسل استند فاش شد

هفته گذشته تصاویر نسل جدید پیکسل استند منتشر شد که در کنار گوشی‌های سری پیکسل ۶ در تاریخ ۲۷ مهر ماه رونمایی می‌شود. اما حالا جزئیات بیشتری درباره این محصول منتشر شده. این پایه به ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۰

هفته گذشته تصاویر نسل جدید پیکسل استند منتشر شد که در کنار گوشی‌های سری پیکسل ۶ در تاریخ ۲۷ مهر ماه رونمایی می‌شود. اما حالا جزئیات بیشتری درباره این محصول منتشر شده. این پایه به فن خنک کننده مجهز شده و مشکلی از جهت گرم شدن نخواهد داشت.

به تازگی «M. Brandon» والپیپرهای پیکسل ۶ را به اشتراک گذاشته که در آن‌ها عکس‌های پیکسل استند هم به چشم می‌خورند. پایه جدید از دو سیم‌پیچ تشکیل شده که یکی از آن‌ها برای پوشیدنی‌ها و دیگری برای پشتیبانی از شارژ ۲۳ واتی است. پایه شارژ جدید با قیمت ۷۹ دلار و در دو رنگ در آمریکا عرضه می‌شود.

گوگل مانند دیگر شرکت‌های فناوری به سوی تولیدات پایدار حرکت می‌کند و ظاهرا در این محصول از ۵۴ درصد مواد بازیافتی استفاده شده. این دستگاه با یک نرم‌افزار و دستیار صوتی گوگل همراه خواهد شد که امکان دسترسی به برخی ویژگی‌ها همچون آلارم، چراغ‌ها، تنظیم ساعت خواب، کنترل تجهیزات خانه و گوگل میت را فراهم می‌کند.

اندازه پیکسل استند ۱۱۳.۹ در ۸۲ در ۷۱.۶ میلی‌متر است و وزن تقریبی آن هم ۳۸۳.۶ گرم ذکر شده. این پایه از سرعت ۲۳ وات برای گوشی‌های پیکسل، حداکثر ۱۵ وات برای دستگاه‌های سازگار با شارژ بی‌سیم Qi و ۳ وات برای پیکسل بادز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، دستگاه به درگاه USB Type-C مجهز بوده و حالت کنترل اتوماتیک و دستی برای فعال کردن فن خنک کننده وجود دارد.

در نهایت محصول جدید گوگل از جنس TPU و پلی کربنات ساخته شده و از ۱ سال ضمانت در آمریکا، کانادا، مکزیک، استرالیا، نیوزیلند، ژاپن و هند برخوردار خواهد بود. همچنین در اروپا، چین و انگلستان از ۲ سال ضمانت محدود برخوردار است. این پایه با دو رنگ نباتی و سفید مه‌آلود راهی بازار می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی