ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کالبدشکافی شیائومی 11T پرو از سیستم خنک‌کننده بزرگ آن خبر می‌دهد [تماشا کنید]

چند وقت پیش شیائومی از گوشی‌های سری 11T رونمایی کرد که در دو نسخه استاندارد و پرو در بازار به فروش می‌رسند. حالا ویدیوی کالبدشکافی شیائومی 11T پرو به اینترنت راه پیدا کرده که اجزای ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۰

چند وقت پیش شیائومی از گوشی‌های سری 11T رونمایی کرد که در دو نسخه استاندارد و پرو در بازار به فروش می‌رسند. حالا ویدیوی کالبدشکافی شیائومی 11T پرو به اینترنت راه پیدا کرده که اجزای داخلی این گوشی هوشمند را نشان می‌دهد. شیائومی برای کنترل دمای این گوشی هوشمندش از سیستم خنک‌کننده بزرگی به همراه گرافیت و مس استفاده کرده است.

با برداشت پنل پشتی شیشه‌ای، شاهد چندین پیچ هستیم که با باز کردن آن‌ها می‌توان به مادربرد اصلی و همچنین دوربین‌ها دسترسی پیدا کرد. کاور پلاستیکی روی دوربین‌ها حاوی ماژول NFC، خطوط آنتن و یک صفحه گرافیتی بزرگ در بالای باتری می‌شود. شیائومی 11T پرو دارای ساختار باتری دوگانه است که هر ماژول یک کابل ارتباطی مخصوص دارد.

همانطور که در ویدیوی کالبدشکافی شیائومی 11T پرو می‌بینید، مادربرد حاوی یک سیستم خنک‌کننده بزرگ با فیلم گرافین، مس و چسب حرارتی است که دمای اسنپدراگون ۸۸۸ را در محدوده مناسبی نگه می‌دارد. برای جداسازی باتری‌ها باید چندین کابل را از دستگاه جدا کرد. در بخش پایینی باتری فیلم گرافیتی و محفظه بخار مسی وجود دارد که با توجه به سرعت شارژ ۱۲۰ واتی این گوشی هوشمند، چنین ساختاری منطقی به نظر می‌رسد.

شیائومی 11T پرو به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نسبت تصویر ۲۰:۹ مجهز شده که رفرش ریت ۱۲۰ هرتز دارد و نرخ نمونه‌برداری لمسی‌اش به ۴۸۰ هرتز می‌رسد. این پنل از +HDR10 پشتیبانی می‌کند و حداکثر روشنایی‌اش برابر ۱۰۰۰ نیت است.

این گوشی هوشمند شیائومی به دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شده که به وسیله دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۵ مگاپیکسلی تله-ماکرو همراهی می‌شود. از سایر مشخصات آن می‌توان به چیپ کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد که با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی، در مدت ۱۷ دقیقه بطور کامل شارژ می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی