ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل واچ سری ۸ احتمالا در سه اندازه مختلف معرفی می‌شود

«راس یانگ»، یکی از تحلیلگران بازار می‌گوید اپل احتمالا سال آینده میلادی اپل واچ سری ۸ را در سه سایز مختلف در دسترس کاربران قرار می‌دهد که یک نسخه آن نمایشگر بزرگتری نسبت به مدل‌های ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

«راس یانگ»، یکی از تحلیلگران بازار می‌گوید اپل احتمالا سال آینده میلادی اپل واچ سری ۸ را در سه سایز مختلف در دسترس کاربران قرار می‌دهد که یک نسخه آن نمایشگر بزرگتری نسبت به مدل‌های کنونی خواهد داشت.

با وجودی که کاربران منتظر اپل واچ سری ۷ هستند،‌ خبرهایی در مورد نسل بعدی ساعت هوشمند کوپرتینویی‌ها برای سال ۲۰۲۲ منتشر می‌شود. راس یانگ با انتشار توییتی می‌گوید کاربران نباید تعجب کنند که اپل واچ سری ۸ در سه سایز مختلف به بازار عرضه شود. البته وی اطلاعات بیشتری در مورد نسل بعدی ساعت‌های هوشمند اپل به اشتراک نگذاشته است،‌ اما به این نکته اشاره کرده که کاربران احتمالا شاهد عرضه نسخه‌‌ای از ساعت هوشمند اپل با نمایشگر بزرگتر خواهند بود.

اپل در سال ۲۰۲۱ تغییرات کوچکی در طراحی اپل واچ سری ۷ ایجاد کرد و ساعت هوشمند جدیدش را در دو نسخه ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری رونمایی کرد. مدل‌های قبلی اپل واچ در اندازه‌های ۳۸ میلی‌متر، ۴۰ میلی‌متر، ۴۲ میلی‌متر و ۴۴ میلی‌متر در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند. در اپل واچ سری ۷ اما کاربران می‌توانند در کنار باریک شدن حاشیه‌ها، از نمایشگر بزرگتر بهره ببرند.

اپل واچ سری ۸

این اولین باری است که خبری غیررسمی در مورد احتمال عرضه اپل واچ سری 8 در سه نسخه با ابعاد متفاوت منتشر می‌شود. باید منتظر ماند و دید آیا منابع دیگر نیز گزارش‌هایی در این مورد منتشر خواهند کرد یا خیر.

به نظر می‌رسد اپل واچ سری ۸ با روکش مقاوم‌تر برای استفاده ورزشکاران، کوهنوردان و سایر کاربران به بازار عرضه خواهد شد که مقاومت بیشتری خواهد داشت. همچنین ظاهرا نسل بعدی اپل واچ ممکن است مجهز به سنسور دما نیز باشد. این احتمال وجود دارد که سایر حسگرهای مربوط به بهداشت و سلامت که هم اکنون در اپل واچ در دسترس کاربران قرار دارند، در اپل واچ سری ۸ نیز عرضه شوند. البته این احتمال وجود دارد که کوپرتینویی‌ها برای نسل جدید ساعت هوشمندشان در سال ۲۰۲۲، از سنسور اندازه‌گیری قند خون استفاده کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی