ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تغییر در مدیریت همکاران سیستم: عزیزاللهی مدیرعامل و فولادی رئیس هیات مدیره شد

همکاران سیستم اعلام کرد تغییراتی را در سطح مدیران ارشد این شرکت انجام داده است. اکنون «محمد عزیزاللهی» که از نسل مدیران پرورش‌یافته در این شرکت است و در همکاران سیستم نقش‌های مختلفی از جمله ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۵

همکاران سیستم اعلام کرد تغییراتی را در سطح مدیران ارشد این شرکت انجام داده است. اکنون «محمد عزیزاللهی» که از نسل مدیران پرورش‌یافته در این شرکت است و در همکاران سیستم نقش‌های مختلفی از جمله معاونت مدیرعامل را برعهده داشت، به جایگاه مدیرعامل ارتقاء پیدا کرد و مدیرعامل سابق «فرید فولادی» نیز از این پس هیات مدیره این شرکت باسابقه را رهبری خواهد کرد.

بر اساس خبری که روابط عمومی این شرکت منتشر کرد، مدیرعامل جدید همکاران سیستم درباره این تغییر گفت: «موقعیت امروز همکاران سیستم با دوره‌های گذشته قابل قیاس نیست. ما امروز دیگر نه یک شرکت که یک اکوسیستم از شرکای تجاری هستیم که زنجیره‌ی ارائه‌ی خدمات فناوری اطلاعات را کامل‌تر می‌کنند.»

عزیزاللهی تا پیش از این در جایگاه‌های مختلف این شرکت از جمله معاون توسعه بازار همکاران سیستم فعال بوده است. نقطه‌ای که مسئولیت پیش‌برد اهداف بزرگ این شرکت از جمله حرکتش به سوی رایانش ابری را برعهده داشت.

او در جایگاه سابق خود در سال ۱۳۹۸ گفتگویی درباره مسیر پیش روی همکاران سیستم با دیجیاتو داشت و در همین رابطه به دیجیاتو گفته بود:

«اگر به چشم‌انداز آینده نگاه کنیم، تمام شرکت‌ها و سازمان‌های فعال در بازار می‌توانند از راهکارهای ابری استفاده کنند. رسیدن به این چشم‌انداز چندین گام دارد. هدف‌گذاری اولیه ما این بود که شرکت‌های متوسط از «راهکاران ابری» بهره گیرند. حالا با راهکارهای جدیدی که ارائه می‌دهیم، فضا را بازتر می‌کنیم تا شرکت‌های بزرگ هم بتوانند از راهکارهای ما استفاده کنند. شرکت‌های خیلی بزرگ هم در ادامه و با قدم‌های بعدی، در چشم‌انداز ما هستند.»

سال‌هاست که حرکت به سوی اولویت رایانش ابری یا «Cloud First»، استراتژی اول همکاران سیستم است. این استراتژی در سال‌های اخیر از سوی عزیز‌اللهی و فولادی به شکل مستقیم پیگیری شده است.

از سوی دیگر فرید فولادی که از اردیبهشت ۱۳۹۸ مدیرعامل همکاران سیستم بود، از این پس هیات مدیره این شرکت را رهبری می‌کند و به گفته روابط عمومی همکارن سیستم، تمرکز خود را بر توسعه‌ی استراتژی‌های شرکت و شناسایی مسیرهای جدید پیش‌ روی این شرکت قرار می‌دهد. فولادی در همین رابطه گفت:

«کارنامه‌ی همکاران سیستم در سال‌های اخیر نشان می‌دهد که ظرفیت استراتژیک و عملیاتی عالی و توانمندی در شرکت وجود دارد که با تکیه بر آن‌ها می توان اهداف بزرگ‌تری را نیز با موفقیت به ثمر رساند. اهدافی که به دنبال مسیرهای نو در کسب‌وکار و ارزش‌آفرینی برای مشتریان است. آنچه موسسان همکاران سیستم بنای آن را گذاشته‌اند، شرکتی پایدار و ارزش‌آفرین است که موفقیت و پایداری‌اش در گرو خلق ارزش برای جامعه، مشتریان، سهامداران و سرمایه‌های انسانی شرکت است.»

همچنین «محسن طلایی» عضو هیات مدیره همکاران سیستم و از مدیران این شرکت نیز به عنوان قائم‌مقام در کنار محمد عزیزاللهی قرار گرفته است. محسن طلایی با تمرکز بر توسعه‌‌ی محصول و تکنولوژی، همراه مدیرعامل در طراحی و پیشبرد برنامه‌‌های آینده‌ی همکاران سیستم نقش دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • realtime
    realtime | ۲۱ مهر ۱۴۰۰

    چرا ملت با این شرکته حال نمیکنن؟

مطالب پیشنهادی