ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عرضه نسخه جدید نوکیا ۶۳۱۰ خاطره انگیز معروف به «پاره آجر» بعد از ۲۰ سال [تماشا کنید]

نوکیا بعد از گذشت ۲۰ سال نسخه جدیدی از گوشی نوستالژیک نوکیا ۶۳۱۰ معروف به «پاره آجر» را با باتری و نمایشگر بهبودیافته و کماکان به همراه بازی معروف «مار» ( Snake) به بازار عرضه ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | ۱۹:۱۵

نوکیا بعد از گذشت ۲۰ سال نسخه جدیدی از گوشی نوستالژیک نوکیا ۶۳۱۰ معروف به «پاره آجر» را با باتری و نمایشگر بهبودیافته و کماکان به همراه بازی معروف «مار» ( Snake) به بازار عرضه کرد.

از جمله تغییرات قابل توجه این نسخه می‌توان به نمایشگر کوچک ۲.۸ اینچی اشاره کرد که البته در مقایسه با نمایشگر ۱.۸ اینچی نسخه اصلی ارتقا پیدا کرده است.

همچنین وضوح پیکسل نمایشگر این گوشی اکنون ۳۲۰x۲۴۰ پیکسل که در مقایسه با گوشی عرضه شده در سال ۲۰۰۱ (۱۲۰x۱۶۰ پیکسل) بهبود پیدا کرده است.

در توضیحات وب‌سایت نوکیا آمده است:

نوکیا ۶۳۱۰ جدید ظاهر و طراحی بسیار پرطرفدار نسخه اصلی را حفظ کرده و آن را با برخی موارد جدید مانند نمایشگر بزرگتر خمیده، خوانایی و دسترسی بهتر به روز می‌کند.

در ادامه توضیحات وب‌سایت می‌خوانیم:

علاوه بر مجموعه‌ای از ویژگی‌های کلاسیک که می‌شناسید و آن‌ها را دوست دارید: یک رادیو FM بی سیم، یک باتری قابل توجه که می‌تواند هفته‌ها شما را از شارژ کردن راحت کند و مار کلاسیک را فراموش نکنید. همه این ویژگی‌های در یک بدنه محکم [ساخته شده از پلی‌کربنات] جمع‌آوری شده است، بنابراین نوکیا ۶۳۱۰ یک گوشی آشنا برای دنیای مدرن محسوب می‌شود.

نوکیا ۶۳۱۰

این گوشی در سه رنگ مشکی، زرد و سبز تیره و گزینه‌هایی با ۱۶ مگابایت رم و ۸ مگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد. علاوه بر گوشی جدید نوکیا از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند.

بهترین نکته در مورد نسخه جدید نوکیا ۶۳۱۰ این است که برچسب قیمت ۸۲ دلاری را به همراه دارد که از سایر گوشی‌های موجود در بازار موبایل بسیار ارزان‌تر است. هرچند به عقیده برخی افراد این گوشی باید با ظاهر کاملا متفاوت و ویژگی‌های بیشتری روانه بازار می‌شود، اما کاربران اینترنت بیش از حد از عرضه این گوشی هیجان‌زده هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی