ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معاون وزیر ارتباطات از ثبت نام 3 میلیون نفر برای اینترنت هدیه آموزش مجازی خبر داد

معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات از ثبت نام 2 میلیون دانشجو و طلبه، 850 هزار معلم و 120 هزار استاد دانشگاه و حوزه برای دریافت بسته اینترنت هدیه ویژه آموزش مجازی خبر داد. مدتی ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | ۱۷:۲۲

معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات از ثبت نام 2 میلیون دانشجو و طلبه، 850 هزار معلم و 120 هزار استاد دانشگاه و حوزه برای دریافت بسته اینترنت هدیه ویژه آموزش مجازی خبر داد.

مدتی پیش با هماهنگی وزارتخانه‌های مختلف، بسته‌های هدیه اینترنت ویژه آموزش مجازی برای اساتید دانشگاه و حوزه، معلمان، دانشجویان و طلاب در نظر گرفته شد. «ستار هاشمی» در گفتگو با ایرنا با اشاره به این موضوع اعلام کرد با توجه به پایان فرایند ثبت‌نام دریافت بسته‌های اینترنت هدیه، شماره‌ تلفن متقاضیانی که ثبت‌نام آن‌ها در سامانه مرتبط با موفقیت انجام شده، به اپراتورها ارسال شده تا اقدامات فنی لازم جهت فعال‌سازی بسته‌ها برای آن‌ها صورت پذیرد.

به گفته وی تا این لحظه در مجموع، در حدود دو میلیون شماره مربوط به دانشجویان و طلاب، حدود 850 هزار شماره مربوط به معلمان و حدود 120 هزار شماره مربوط به اساتید دانشگاه و حوزه در اختیار اپراتورها قرار گرفته و فرایند فعال‌سازی بسته‌ها توسط اپراتورها نیز از هفته گذشته آغاز شده و در حال تکمیل است.

هاشمی یادآوری کرد با توجه به احتمال کامل نبودن اطلاعات واصله از نهادهای متولی به ویژه در ارتباط با دانشجویان جدیدالورورد، امکان ثبت اعتراض در سامانه نیز پیش‌بینی شده بود: «اطلاعات این دسته از افراد نیز به نهادهای متولی ارسال شده است تا پس از اخذ تاییدیه، بسته هدیه اینترنت به این گروه نیز اختصاص پیدا کند.»

او در ادامه به درخواست‌های واصله جهت اختصاص بسته هدیه برای دانشجویان و طلاب اتباع غیرایرانی یا زیر 18 سال که فاقد سیم‌کارت به نام خود هستند اشاره کرد و گفت: «پیگیری‌های لازم جهت دریافت اطلاعات این دو گروه نیز در حال انجام است و به محض دریافت اطلاعات از نهادهای متولی، اقدامات فنی لازم جهت اختصاص بسته اینترنت هدیه برای آن‌ها نیز انجام خواهد شد.»

لازم به ذکر است با شیوع کرونا در کشور، دولت در راستای حفظ سلامت دانش آموزان، دانشجویان، معلمان و اساتید، آموزش مجازی را در پیش گرفت و در این زمینه تسهیلاتی را در اختیار افراد قرار داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی