ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تصاویر شماتیک سری گلکسی S22 تفاوت مدل‌های این خانواده را نشان می‌دهد

تصاویری که از طرح‌های شماتیک سری گلکسی S22 منتشر شده، به‌طور دقیق به ما نشان می‌دهد که شکل کلی خانواده بعدی پرچمداران سامسونگ چگونه خواهد بود. در این تصاویر می‌توانیم ابعاد، طراحی پنل جلویی، پشتی، ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۵

تصاویری که از طرح‌های شماتیک سری گلکسی S22 منتشر شده، به‌طور دقیق به ما نشان می‌دهد که شکل کلی خانواده بعدی پرچمداران سامسونگ چگونه خواهد بود. در این تصاویر می‌توانیم ابعاد، طراحی پنل جلویی، پشتی، پهلو و حتی جایگاه مخصوص قلم S Pen را ببینیم.

سامسونگ امسال هم سه مدل از خانواده گلکسی S22 معرفی می‌کند و طرح‌های شماتیک موجود تاییدکننده شایعاتی هستند که قبلا درباره تغییر نام مدل پلاس وجود داشت. در این تصاویر خبری از مدل پلاس نیست و در عوض مدلی با نام پرو دیده می‌شود. البته این تغییر نام ماهیت گلکسی S22 پرو را عوض نمی‌کند و این گوشی همچنان در جایگاهی بین مدل استاندارد و اولترا قرار می‌گیرد.

در طراحی‌ها می‌توانید ابعاد هر سه مدل سری گلکسی S22 را ببینید و درکی نسبت به طول، عرض و ارتفاع آن‌ها داشته باشید. به‌علاوه، اندازه ماژول دوربین روی قاب عقب هم مشخص شده است. نکته جالب در این تصاویر تفاوت مدل اولترا با مدل‌های استاندارد و پرو است. مدل اولترا مشابه گلکسی نوت ۲۰ ظاهری مستطیلی‌تر دارد در حالی که سایر مدل‌ها دارای زاویه‌های گردتری هستند. افزون بر این، در سمت چپ بخش پایینی مدل اولترا شکافی قرار گرفته تا از قلم S Pen میزبانی کند.

ظاهرا مدل اولترا قرار است جایگزین سری گلکسی نوت شود و ویژگی‌های این خانواده را به قوی‌ترین مدل خانواده گلکسی S بیاورد. گلکسی S22 اولترا حتی از نظر ماژول دوربین هم با دو مدل دیگر این خانواده فرق می‌کند و از طراحی متفاوتی شبیه حرف P بهره می‌برد.

سامسونگ احتمالا نسل بعدی پرچمداران خود را در ماه فوریه سال ۲۰۲۲ رونمایی می‌کند. این خانواده از چیپست اختصاصی اگزینوس ۲۲۰۰ استفاده خواهد کرد که امسال با کمک AMD به پردازشگر گرافیکی قدرتمندی مجهز می‌شود. البته سامسونگ طبق معمول در برخی مناطق این دستگاه‌ها را با چیپست پرچمدار بعدی کوالکام به بازار می‌فرستد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی