ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تغییر نام احتمالی نسخه‌های «پلاس» و «اولترا» گلکسی S22؛ احیا سری نوت؟

یکی از منابع آگاه بازار می‌گوید رندرهای جدیدی از سری گلکسی S22 دریافت کرده که در آن گوشی‌های جدید با نام دیگری نامگذاری شده‌اند. لذا این منبع می‌گوید این احتمال وجود دارد که سامسونگ بخواهد ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۵ مهر ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

یکی از منابع آگاه بازار می‌گوید رندرهای جدیدی از سری گلکسی S22 دریافت کرده که در آن گوشی‌های جدید با نام دیگری نامگذاری شده‌اند. لذا این منبع می‌گوید این احتمال وجود دارد که سامسونگ بخواهد سری گلکسی S22‌ را با نام دیگری به بازار عرضه کند و نام سری «نوت» نیز مجددا احیا شود. هرچند چنین تغییراتی در نامگذاری می‌تواند باعث سردرگمی کاربران شود.

در توییت منتشر شده از سوی یکی از افشاگران معروف با نام کاربری «OnLeaks»، این احتمال وجود دارد که «گلکسی S22‌ پلاس» با نام «گلکسی S22‌ پرو» و «گلکسی S22‌ اولترا» با نام «گلکسی نوت ۲۲ اولترا» در دسترس کاربران قرار گیرد. براساس این توییت مذکور، ظاهرا نام گلکسی S22 تغییری نخواهد کرد. این منبع آگاه همچنین رندرهایی از گوشی‌های این سری به اشتراک گذاشته است.

تغییر نام گلکسی S22 اولترا به گلکسی نوت ۲۲ اولترا می‌تواند شگفت آور باشد. پیشتر گفته شده بود که سامسونگ در تلاش است سری نوت را با سری گلکسی S22 اولترا احیا کند.

این گوشی هوشمند، نه تنها از قلم هوشمند S Pen پشتیبانی می‌کند، بلکه مانند گلکسی نوت ۲۰ و مدل‌های قبلی با قلم هوشمند عرضه خواهد شد. همچنین این موبایل جدید از طراحی متفاوتی در مقایسه با گلکسی S22، گلکسی S22‌ پرو/گلکسی S22‌ پلاس بهره خواهد برد.

در نتیجه چنین تغییر نامگذاری می‌تواند تا حد زیادی منطقی باشد. هرچند چنین تغییراتی می‌تواند برای کاربران گیج کننده باشد. در صورت صحت این خبر، سامسونگ در اصل دو گوشی گلکسی S و گلکسی نوت را در ماه ژانویه معرفی می‌کند. هنوز سامسونگ به صورت رسمی چنین خبری را منتشر نکرده است.

همچنین در توییت مربوطه به این نکته اشاره شده که گلکسی S22 پلاس با ابعاد ۱۵۷.۴ در ۷۵.۸ در ۷.۶ میلی متر عرضه خواهد شد که ضخامت دستگاه با درنظر گرفتن بیرون زدگی دوربین دستگاه ۹.۱ میلی متر می شود. بر اساس گزارش جدید دو منبع معتبر به نام OnLeaks و ZuotonUS، گلکسی S22 ظاهری شبیه گلکسی S21 خواهد داشت. این دستگاه به نمایشگری ۶.۰۶ اینچی از نوع سوپر امولد با دوربین سلفی حفره‌ای بهره می‌برد. در قاب عقب این گوشی دوربین سه‌گانه‌ای قرار گرفته که زمینه آن مثل پارسال همان فریم دور دستگاه است.

سری گلکسی S22 احتمالا در ماه ژانویه ۲۰۲۲ با اندروید ۱۲ از راه می‌رسد و از ارتباطات ۵G پشتیبانی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی