ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای ویدیوی تبلیغاتی پیکسل ۶ و ۶ پرو پیش از معرفی رسمی

گوگل ۲۷ مهر ماه یعنی دو روز دیگر از گوشی‌های سری پیکسل ۶ رونمایی می‌کند. تا به امروز شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات زیادی درباره آن‌ها بوده‌ایم و حالا ویدیوی تبلیغاتی پیکسل ۶ و ۶ ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

گوگل ۲۷ مهر ماه یعنی دو روز دیگر از گوشی‌های سری پیکسل ۶ رونمایی می‌کند. تا به امروز شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات زیادی درباره آن‌ها بوده‌ایم و حالا ویدیوی تبلیغاتی پیکسل ۶ و ۶ پرو منتشر شده که این گوشی‌ها را در عمل نشان می‌دهد.

این ویدیوها اطلاعات جدیدی در اختیارمان قرار نمی‌دهند و در حقیقت گزارش‌های قبلی را تایید می‌کنند. در ابتدای این ویدیوها با تراشه تنسور روبه‌رو می‌شویم که البته گوگل چند ماه پیش با انتشار تصاویر این محصولات، از تجهیز آن‌ها به این چیپ خبر داده بود. البته هنوز درباره پیکربندی این تراشه اطلاع دقیقی نداریم. در ادامه ویدیوی تبلیغاتی پیکسل ۶ را می‌بینید:

طبق ویدیوها، مدل استاندارد به نمایشگر تخت مجهز شده در حالی که نسخه پرو از نمایشگر خمیده بهره می‌برد. در این ویدیوها می‌توانیم نگاه دقیق‌تری به طراحی این گوشی‌های هوشمند داشته باشیم. در ادامه ویدیوی تبلیغاتی پیکسل ۶ پرو را می‌بینید:

در این ویدیوها گوگل توجه ویژه‌ای به هوش مصنوعی نشان داده و در آن‌ها شاهد قابلیت‌های اختصاصی مانند «Magic Eraser» (پاک‌کن جادویی) و «Live Translate» (ترجمه زنده) هستیم. این غول جستجوی اینترنتی همچنین روی امنیت تمرکز کرده و با ویژگی‌هایی مانند «Security Hub» روبه‌رو می‌شویم. اکثر قابلیت‌های هوش مصنوعی این دستگاه‌ها روی خود آن‌ها انجام می‌شوند.

اگرچه دو روز دیگر بطور رسمی از گوشی‌های سری پیکسل ۶ رونمایی می‌شود، اما تا به امروز گزارش‌های زیادی درباره آن‌ها منتشر شده و از مشخصات فنی آن‌ها اطلاع داریم. هفته گذشته بخش بزرگی از مشخصات این گوشی‌های هوشمند افشا شد.

پیکسل ۶ به نمایشگر ۶.۵ اینچی و مدل پرو به صفحه نمایش ۶.۷ اینچی مجهز می‌شود. این محصولات از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برند و مدل پرو دارای دوربین تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۴ برابر خواهد بود. این گوشی‌های هوشمند از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی