ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

انتشار طرح مفهومی گلکسی S22 اولترا با طراحی متفاوت دوربین [تماشا کنید]

هنوز حدود سه ماه تا معرفی خانواده گلکسی S22 زمان باقی مانده ولی گزارش‌ها و رندرهای زیادی از این سری منتشر شده‌اند. طرفداران سامسونگ از رندرهای قبلی گلکسی S22 اولترا چندان راضی نبودند و حالا ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

هنوز حدود سه ماه تا معرفی خانواده گلکسی S22 زمان باقی مانده ولی گزارش‌ها و رندرهای زیادی از این سری منتشر شده‌اند. طرفداران سامسونگ از رندرهای قبلی گلکسی S22 اولترا چندان راضی نبودند و حالا رندرهای جدیدی منتشر شده که ماژول دوربین این گوشی را به شکل متفاوتی نشان می‌دهد.

وب‌سایت LetsGoDigital با همکاری Technizo Concept رندرهایی از S22 اولترا منتشر کرده که در آن زمینه‌ای برای سنسورهای دوربین عقب دیده نمی‌شود. این دستگاه با ظاهری شبیه ال‌جی ولوت سنسورها را به‌طور مستقیم روی قاب عقب قرار داده و در دو ردیف عمودی کنار هم چیده است. این طراحی تا حدی نسبت به ماژول P شکل رندرهای قبلی بهتر شده است. برای مشاهده رندرهای مفهومی گلکسی S22 اولترا از زوایای مختلف و در رنگ‌های گوناگون می‌توانید نگاهی به ویدیوی زیر داشته باشید:

قوی‌ترین پرچمدار سامسونگ احتمالا نمایشگر ۶.۸ اینچی از نوع سوپر امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، چیپست اگزینوس ۲۲۰۰ یا اسنپدراگون ۸۹۸، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد داشت. انتظار داریم که در کنار این دوربین، یک دوربین فوق عریض و دو دوربین تله‌فوتوی ۱۲ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال هم وجود داشته باشد.

گلکسی S22 اولترا

گلکسی S22 اولترا هم مثل گلکسی S21 اولترا از قلم S Pen پشتیبانی خواهد کرد، اما جایگاه ویژه‌ای در بدنه‌اش برای میزبانی از این قلم خواهد داشت. از دیگر ویژگی‌های احتمالی این گوشی می‌توانیم به حسگر اثر انگشت اولتراسونیک، بلندگوی استریو، استاندارد IP68 و DeX بی‌سیم اشاره کنیم.

این دستگاه ظاهرا در سه رنگ مشکی، سفید و قرمز از راه خواهد رسید و ظاهری مستطیلی شکل شبیه سری گلکسی نوت دارد. با توجه به تصویر طرح‌های شماتیکی اعضای خانواده گلکسی S22، مدل اولترا با دو مدل دیگر این خانواده فرق می‌کند و در مجموع به نظر می‌رسد که وارث معنوی سری گلکسی نوت خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود سامسونگ پرچمداران خود را در فوریه ۲۰۲۲ معرفی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی