ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شارژدهی ایرپاد ۳ با فعال بودن Spatial Audio به ۵ ساعت کاهش می‌یابد

اپل دیروز از جدیدترین ایرباد بی‌سیمش به نام ایرپاد ۳ رونمایی کرد. کوپرتینویی‌ها از شارژدهی ۶ ساعته این محصول خبر دادند، اما حالا مشخص شده در صورت فعال بودن قابلیت صدای فضایی یا فراگیر (Spatial ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰

اپل دیروز از جدیدترین ایرباد بی‌سیمش به نام ایرپاد ۳ رونمایی کرد. کوپرتینویی‌ها از شارژدهی ۶ ساعته این محصول خبر دادند، اما حالا مشخص شده در صورت فعال بودن قابلیت صدای فضایی یا فراگیر (Spatial Audio)، با یک ساعت کاهش شارژدهی روبه‌رو می‌شویم.

طبق اطلاعات مربوط به این محصول، در صورتی که کاربر بخواهد از قابلیت صدای فضایی استفاده کند، حداکثر با ۵ ساعت شارژدهی روبه‌رو می‌شود که تفاوتی با نسل دوم ایرپاد ندارد. البته ایرپاد ۲ از صدای فضایی پشتیبانی نمی‌کند. با وجود کاهش یکساعته شارژدهی، ایرپاد ۳ همچنین ۳۰ دقیقه شارژدهی بالاتری از ایرپاد پرو دارد.

در صورتی که در ایرپاد پرو از فناوری حذف نویز فعال و حالت شفافیت استفاده نشود، شارژدهی‌اش به ۵ ساعت می‌رسد که تفاوتی با شارژدهی ایرپاد ۳ با قابلیت صدای فضایی ندارد.

ایرپاد ۳

همانطور که شایعات گفته بودند، ایرپاد 3 از طراحی مشابه ایرپاد پرو بهره می‌برد، با این تفاوت که سری سیلیکونی ندارد و همچنین فاقد فناوری حذف نویز فعال است. با این وجود، از اکولایزر تطبیقی بهره می‌برد که فرکانس‌ها را برای اینکه بهترین صدا به گوش کاربر برسد، تنظیم می‌کند.

طبق صفحه مشخصات در وب‌سایت اپل، نسل سوم ایرپاد از آیفون ۶، آیفون ۶ پلاس و آیفون 5s پشتیبانی نمی‌کند. همچنین این ایرباد بی‌سیم قادر به پشتیبانی از آیپد مینی ۲ و آیپد مینی ۳ به همراه نسل ششم آیپاد تاچ نیست.

ایرپاد 3 همراه با نسل دوم ایرپاد و همچنین ایرپاد پرو به فروش می‌رسد. هم‌اکنون کاربران در برخی کشورها می‌توانند این محصول را سفارش دهند و از هفته آینده آن را تحویل بگیرند. قیمت نسل سوم ایرپاد برابر ۱۷۹ دلار است. با عرضه این محصول به بازار، قیمت ایرپاد ۲ کاهش پیدا کرده و به ۱۲۹ دلار رسیده است. ایرپاد پرو هم با قیمت ۲۴۹ دلار به فروش می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی