ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای گلکسی تب S8 اولترا با برش نمایشگر منتشر شد

مدت کوتاهی پس از انتشار رندرهای گلکسی تب S8، حالا نوبت به نسخه اولترا آن رسیده، البته یک تفاوت بزرگ میان آن‌ها وجود دارد: در رندرهای گلکسی تب S8 اولترا با برش نمایشگر برای میزبانی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱ آبان ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

مدت کوتاهی پس از انتشار رندرهای گلکسی تب S8، حالا نوبت به نسخه اولترا آن رسیده، البته یک تفاوت بزرگ میان آن‌ها وجود دارد: در رندرهای گلکسی تب S8 اولترا با برش نمایشگر برای میزبانی دوربین سلفی روبه‌رو هستیم.

اگر شایعات درست باشند، سال آینده میلادی سامسونگ از سه تبلت از سری گلکسی Tab S8 رونمایی می‌کند که شامل نسخه استاندارد، پلاس و اولترا می‌شود. طبق رندرهایی که از مدل اولترا منتشر شده‌اند، باید منتظر طراحی آشنایی برای آن باشیم. نحوه طراحی خطوط آنتن روی پنل پشتی و همچنین دوربین اصلی دوگانه به همراه نوار مغناطیسی مخصوص قلم S Pen تفاوتی با نسخه استاندارد ندارد.

دکمه‌های تنظیم صدا و به همراه پاور در سمت راست قرار گرفته‌اند و در زیر دستگاه پورت USB-C به چشم می‌خورد. در این رندرها خبری از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیست.

گلکسی تب S8 اولترا

در اطراف نمایشگر گلکسی تب S8‌ اولترا حاشیه‌های کمی به چشم می‌خورد و در بخشی از آن مانند نسل جدید مک بوک پرو، یک ناچ قرار گرفته که دوربین سلفی را میزبانی می‌کند. از آنجایی که ظاهرا سامسونگ تنها می‌خواهد از یک دوربین استفاده کند، استفاده از حفره درون نمایشگر ایده مناسب‌تری نسبت به ناچ به نظر می‌رسد. البته به گفته منبع منتشرکننده این رندرها، با طراحی نهایی مواجه نیستیم و شاید ناچ جایش را به حفره درون نمایشگر بدهد.

گلکسی تب S8 اولترا

انتظار می‌رود ابعاد گلکسی Tab S8 اولترا برابر ۳۲۵.۸ در ۲۰۷.۹ در ۵.۴ میلی‌متر باشد و به یک نمایشگر ۱۴.۶ اینچی مجهز شود. طبق شایعات قبلی، کره‌ای‌ها برای این محصولشان از یک پنل OLED با رزولوشن ۲۹۶۰ در ۱۸۴۸ پیکسل استفاده خواهند کرد که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد.

سامسونگ احتمالا این تبلت را به چیپ اسنپدراگون ۸۹۸ مجهز می‌کند و در دو نسخه با ۸/۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

از سایر مشخصات احتمالی این تبلت غول‌پیکر می‌توان به دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی و باتری ۱۲۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • sackboy
    sackboy | ۲ آبان ۱۴۰۰

    ناچ رو تو بقیه‌ی دیوایس ها نیارید لعنتیا! چه دلیلی داره لپتاپ یا تبلت ناچ داشته باشه؟!! اینا رو اصلا دوربینشو حذفم بکنین به جایی بر نمی‌خوره! بعد به خاطرش ناچ گذاشتین؟!!

مطالب پیشنهادی