ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ردمی نوت ۱۱ پرو با تراشه دیمنسیتی ۹۲۰ در گیک‌بنچ رویت شد

دو دستگاه شیائومی با شماره مدل 21091116C و 21091116UC در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شده‌اند. احتمالا هر دو مدل متعلق به سری خانواده ردمی نوت ۱۱ هستند و از تراشه یکسانی بهره می‌برند. این دو ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۳ آبان ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

دو دستگاه شیائومی با شماره مدل 21091116C و 21091116UC در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شده‌اند. احتمالا هر دو مدل متعلق به سری خانواده ردمی نوت ۱۱ هستند و از تراشه یکسانی بهره می‌برند. این دو گوشی با نام رمز Pissarro و PissaroPro شناخته می‌شوند که باید دو گوشی خانواده ردمی نوت ۱۱ باشند.

بنچمارک گیک‌بنچ نشان می‌دهد که این دو گوشی از تراشه مدیاتک MT6877T استفاده می‌کنند و پردازشگر گرافیکی، Mali-G68 MC4 است. با توجه به مشخصات ذکر شده تراشه مذکور دیمنسیتی ۹۲۰ خواهد بود. همچنین هر دو مدل به ۸ گیگابایت رم و اندروید ۱۱ مجهز شده‌اند.

دو دستگاه شیائومی با شماره مدل‌های 21091116C و 21091116UC ماه گذشته گواهی 3C را دریافت کرده بودند که نشان از شارژر ۶۷ واتی برای اولی و همچنین ۱۲۰ واتی برای مدل دوم داشت. تراشه مورد استفاده در گوشی‌های ردمی در آزمون گیک‌بنچ ۴ در بخش تک‌هسته‌ای امتیاز ۳۶۰۷ و در چند هسته‌ای امتیاز ۹۲۵۵ را بدست آورده است.

انتظار می‌رود گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۱ ۵G به نمایشگر LCD با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه دیمنسیتی ۸۱۰ و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی مجهز شود. مدل پرو احتمالا نمایشگر امولد ۱۲۰ هرتزی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین سه‌گانه با لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، تراشه دیمنسیتی ۹۲۰ و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی خواهد داشت. همچنین مدل پرو پلاس تراشه دیمنسیتی ۱۲۰۰ و شارژر ۱۲۰ واتی خواهد داشت.

ردمی نوت ۱۱ پرو و پرو پلاس در نسخه‌های مختلف مجهز به ۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. گوشی‌های جدید شیائومی در تاریخ ۶ آبان ماه در کشور چین رونمایی می‌شود و به زودی شاهد رونمایی از این محصولات خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی