ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فیلترینگ شکست خورده تلگرام
تکنولوژی

پلتفرم تبلیغات تلگرام آغاز به کار کرد

تلگرام که ماهانه بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد، از پلتفرم تبلیغاتی‌اش رونمایی و آن را بطور آزمایشی فعال کرد. تبلیغات این پلتفرم در کانال‌های بزرگ با بیش از ۱۰۰۰ عضو ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۴ آبان ۱۴۰۰ | ۲۲:۰۸

تلگرام که ماهانه بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد، از پلتفرم تبلیغاتی‌اش رونمایی و آن را بطور آزمایشی فعال کرد. تبلیغات این پلتفرم در کانال‌های بزرگ با بیش از ۱۰۰۰ عضو به نمایش گذاشته می‌شوند و می‌توانند حداکثر ۱۶۰ کاراکتر داشته باشند.

پیام‌های تبلیغاتی یا اسپانسری مبتنی بر موضوع کانال‌های عمومی خواهند بود. بنابراین داده‌های کاربران برای نمایش تبلیغات استخراج یا تحلیل نمی‌شوند و تمام کاربران یک کانال تلگرام، پیام تبلیغاتی یکسانی را مشاهده می‌کنند.

تبلیغ‌دهندگان می‌توانند زبان و موضوعات تقریبی کانال‌ها را برای نمایش تبلیغات انتخاب کنند. همچنین می‌توانند کانال‌های خاصی را برای نمایش این تبلیغات انتخاب کنند یا اینکه بگویند این تبلیغات در کدام کانال‌ها نمایش داده نشوند. به گفته تلگرام، با اینکار در کنار حفظ حریم خصوصی، تبلیغات موثر و دقیق خواهند بود.

تلگرام می‌گوید برخلاف سایر اپ‌ها، کاربران را برای لمس تبلیغات ردیابی نمی‌کند و آن‌ها را بر اساس فعالیتشان دسته‌بندی نمی‌کند. علاوه بر این، لینک‌های خارجی در تبلیغات وجود ندارند تا امکان جاسوسی از کاربران فراهم نشود. این پیام‌رسان چنین کاری را در راستای حفظ حریم خصوصی کاربران می‌داند.

پلتفرم تبلیغاتی تلگرام هم اکنون در فاز آزمایشی قرار دارد و زمانی که به صورت کامل راه‌اندازی شود و تلگرام بتواند هزینه‌های پایه‌اش را تامین کند، درآمد حاصل از تبلیغات را با صاحبان کانال‌های عمومی که آن‌ها را نشان می‌دهند، تقسیم می‌کند.

صاحبان کانال‌ها برای شرکت در برنامه تبلیغات تلگرام می‌توانند به این وب‌سایت بروند، یک حساب بسازند و رابط کاربری‌اش را آزمایش کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alireza moghadam
    alireza moghadam | ۵ آبان ۱۴۰۰

    حداقل بودجه ای که میخواد 2 میلیون یورو هستش 😐 😐 😐 😐 😐 😐

مطالب پیشنهادی