ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اقدامات تپسی برای کنترل قیمت در بحبوحه اختلال سامانه سوخت: از پرداخت مابه‌التفاوت هزینه بنزین تا ارائه طرح‌های تشویقی

اختلال در سامانه سوخت کشور منجر به کاهش تعداد رانندگان فعال ناوگان تپسی و افزایش درخواست کاربران شد که این امر افزایش موقتی قیمت‌‌ها را رقم زد. از همین روی تپسی برای کنترل قیمت‌ها دست ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۵ آبان ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۵

اختلال در سامانه سوخت کشور منجر به کاهش تعداد رانندگان فعال ناوگان تپسی و افزایش درخواست کاربران شد که این امر افزایش موقتی قیمت‌‌ها را رقم زد. از همین روی تپسی برای کنترل قیمت‌ها دست به کار شد و با انجام اقداماتی مانند پرداخت مابه‌التفاوت هزینه بنزین دولتی و آزاد به رانندگان و اعطای طرح‌های تشویقی به آن‌ها، در جهت کاهش هزینه سفرها گام برداشت.

اختلالی که روز گذشته در سامانه هوشمند سوخت کشور به وجود آمد، باعث ایجاد شرایط غیر عادی برای ناوگان تپسی شد. به نحوی که تعداد درخواست برای سفر به شکل محسوس افزایش، تعداد رانندگان فعال این پلتفرم کاهش و ترافیک سطح شهر نیز افزایش پیدا کرد.

‎با عدم قبول درخواست سفر توسط رانندگان و کاهش عرضه و با تغییر ناگهانی این پارامترها، قیمت‌های سفر موقتا و به صورت خودکار افزایش غیر معمولی داشتند.

‎به گزارش روابط عمومی تپسی، این شرکت بلافاصله با انجام اقدامات مختلف، توانست سرویس‌دهی را حفظ و به شرایط حالت عادی برگرداند.

پرداخت ما به التفاوت هزینه بنزین دولتی و آزاد به رانندگان فعال تپسی، کنترل دستی قیمت سفرها برای جلوگیری از افزایش غیر متعارف، فعال کردن طرح‌های تشویقی برای رانندگان پاره وقت و غیر فعال برای افزایش تعداد رانندگان فعال و اطلاع‌رسانی درباره جایگاه‌های فعال سوخت از جمله اقدامات تپسی در این راستا است.

لازم به ذکر است طرح‌های ذکر شده، امروز نیز ادامه داشته تا تپسی بتواند در شرایط پیش‌آمده، سرویس‌دهی مطلوبی به کاربران خود داشته باشد.

گفتنی است اختلال در سامانه سوخت کشور از ظهر روز گذشته آغاز و با وجود حل مشکل در بسیاری از شهرها، همچنان در برخی نقاط مانند تهران این مشکل پابرجا بوده و وزیر نفت از رفع مشکل سوخت‌گیری با کارت سوخت طی یکی دو روز آینده خبر داده است.

به گفته دبیر شورای عالی فضای مجازی، این اختلال ناشی از حمله سایبری بوده و منشا آن از خارج کشور بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی