ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

انتقال چت‌های واتس‌اپ از آیفون به پیکسل و گوشی‌های اندروید ۱۲ ممکن می‌شود

حدود دو ماه پیش قابلیت انتقال چت‌های واتس‌اپ از آیفون به گوشی‌های گلکسی در دسترس کاربران قرار گرفت. حالا این بار نوبت به گوشی‌های پیکسل و تمام دستگاه‌های مجهز به اندروید ۱۲ رسیده تا از ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۵ آبان ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰

حدود دو ماه پیش قابلیت انتقال چت‌های واتس‌اپ از آیفون به گوشی‌های گلکسی در دسترس کاربران قرار گرفت. حالا این بار نوبت به گوشی‌های پیکسل و تمام دستگاه‌های مجهز به اندروید ۱۲ رسیده تا از این قابلیت بهره‌مند شوند.

گوگل در پستی در وبلاگ خود می‌گوید در گذشته انتقال نوع خاصی از داده‌ها در زمان مهاجرت از iOS به اندروید غیرممکن بود. ولی این شرکت با همکاری نزدیک با واتس‌اپ توانسته شرایط جابه‌جایی آسان‌تر از آیفون به اندروید را فراهم کند و اجازه دهد تاریخچه گفتگوهای خود را به همراه داشته باشید.

گوگل می‌گوید برای انجام این کار فقط به یک کابل USB-C به لایتنینگ نیاز دارید. کافیست دستگاه‌ها را به هم وصل کنید و هنگامی که در حین راه‌اندازی دستگاه اندرویدی از شما خواسته شد چت‌ها را منتقل کنید، کد QR را اسکن نمایید تا تمام گفتگوها، رسانه‌ها و اطلاعات واتس‌اپ از آیفون به اندروید منتقل شوند.

افزون بر این، با مراجعه به بخش iOS > Settings > Chats > Move Chats to Android هم می‌توانید این کار را انجام دهید. با این کار همه پیام‌های متنی، تصاویر و پیام‌های صوتی منتقل می‌شوند. گوگل و واتس‌اپ با همکاری یکدیگر اطمینان یافته‌اند که در حین فرآیند انتقال پیام جدیدی روی دستگاه قدیمی شما دریافت نشود. همچنین وعده داده شده که امنیت اطلاعات در طول فرآیند انتقال حفظ خواهد شد و هیچ‌کس به جز خود کاربر به اطلاعات دسترسی پیدا نمی‌کند.

همان‌طور که گفتیم، این قابلیت برای اولین بار روی گوشی‌های سامسونگ که از اندروید ۱۰ یا نسخه‌های جدیدتر استفاده می‌کردند، در دسترس قرار گرفت. ویژگی انتقال سابقه چت‌های واتس‌اپ حالا روی همه گوشی‌های پیکسل موجود است و به‌زودی برای همه گوشی‌های جدیدی که با اندروید ۱۲ به بازار می‌آیند در دسترس قرار می‌گیرد. نسخه جدید اندروید اجازه می‌دهد بهتر از قبل اطلاعات خود را از iOS منتقل کنید و حتی اپلیکیشن‌های متناظر را در دستگاه جدیدتان نصب نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی