ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرها و مشخصات اصلی اوپو A16K پیش از رونمایی رسمی فاش شد

ماه گذشته مشخصات اوپو A16K فاش شد و اوپو A55 نیز معرفی شد. اکنون، رندرهای جدیدی از گوشی A16K منتشر شده و برخی مشخصات اصلی آن نیز فاش شده است. برخی منابع آشنا به بازار، ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۶ آبان ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

ماه گذشته مشخصات اوپو A16K فاش شد و اوپو A55 نیز معرفی شد. اکنون، رندرهای جدیدی از گوشی A16K منتشر شده و برخی مشخصات اصلی آن نیز فاش شده است.

برخی منابع آشنا به بازار، رندرهای گوشی اوپو A16K که در آینده معرفی خواهد شد را با شماره مدل CPH2349 به اشتراک گذاشته‌اند. آن‌ها همچنین برخی از ویژگی‌های مهم این گوشی را نیز فاش کرده‌اند و با توجه به تصاویر و نام ارائه شده، A16K یکی از گوشی‌های پایین رده اوپو خواهد بود که از دوربین با ماژول جزیره‌ای مربع شکل خود و روزنه مخصوص دوربین سلفی در بالای نمایشگر بهره می‌برد. همچنین انتظار می‌رود بدنه این گوشی از ساختار پلی کربنات (پلاستیکی) ساخته شود.

در مورد مشخصات اصلی اوپو A16K نیز گفته شده است که این دستگاه از نمایشگر ۶.۵۲ اینچی با وضوح ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل و وضوح +HD بهره خواهد برد. در زیر کاپوت نیز شاهد تراشه هلیو G35 مدیاتک به همراه ۳ یا ۴ گیگابایت رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهیم بود.

اوپو A16K

طبق مشخصات فاش شده از این گوشی، می‌توان انتظار داشت که A16K از سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در ماژول دوربین خود و سنسور ۵ مگاپیکسلی در بالای نمایشگر برای عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی بهره ببرد. سیستم عامل این گوشی نیز ColorOS 11.1 خواهد بود که بر اساس اندروید ۱۱ طراحی شده است. در نهایت نیز باید عنوان کرد که گوشی پایین رده اوپو احتمالا از باتری ۴۲۳۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰ وات روانه بازار خواهد شد.

با توجه به اینکه اوپو A16K یک گوشی مقرون به صرفه محسوب می‌شود، خبری از حسگر اثر انگشت نخواهد بود. با این وجود، این گوشی به همراه اسلات کارت حافظه microSD وارد بازار خواهد شد و همچنین احتمالا از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری نیز بهره می‌برد.

در نهایت، ابعاد این گوشی ۱۶۴ در ۷۵.۴ در ۷.۸۵ میلی متر، وزن آن ۱۷۵ گرم و در سه رنگ مشکی، سفید، آبی به فروش می‌رسد. انتظار می‌رود اوپو به زودی از این گوشی به صورت رسمی رونمایی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی