ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

رنجرور اسپرت SVR تیونینگ منصوری معرفی شد؛ جراحی زیبایی برای شاسی‌بلند محبوب انگلیسی

منصوری که این روزها مشغول تیونینگ انواع خودروهای لوکس و اسپرت است، این بار به سراغ رنجرور اسپرت SVR رفته و این شاسی‌بلند لوکس و قدرتمند انگلیسی را به مدلی جذاب‌تر تبدیل کرده است. عمده ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۸ آبان ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۵

منصوری که این روزها مشغول تیونینگ انواع خودروهای لوکس و اسپرت است، این بار به سراغ رنجرور اسپرت SVR رفته و این شاسی‌بلند لوکس و قدرتمند انگلیسی را به مدلی جذاب‌تر تبدیل کرده است. عمده تغییرات اعمال شده روی این خودرو ظاهری هستند و بخش فنی تقریبا دست‌نخورده باقی مانده است.

به رسم عادت دیرینه، منصوری به استفاده گسترده از فیبرکربن در قسمت‌های مختلف رو آورده و اجزای استاندارد را با قطعاتی از این ماده گران‌قیمت جایگزین کرده است. برای مثال سپر استاندارد خودرو جای خود را به سپری به قطعات تزئینی فیبرکربن داده و جلوپنجره نیز حالا جنسی از فیبرکربن دارد. جالب اینکه حروف درج شده روی کاپوت نیز، فیبرکربنی هستند. در قسمت پایینی این سپر LEDهای اضافی نیز به چشم می‌خورد.

در نمای جانبی از یک رکاب اختصاصی با نشان منصوری استفاده شده، شکاف روی گلگیر هم قطعه‌ای تزئینی از فیبرکربن دارد و رینگ‌های استاندارد با رینگ‌های 5 پره دوقلو تعویض شده‌اند. این رینگ‌های 22 اینچی به رنگ مشکی هستند و تضاد جالبی را با رنگ آبی بدنه ایجاد کرده‌اند.

رنجرور اسپرت SVR تیونینگ منصوری روی تایرهای کانتیننتال حرکت می‌کند

در نمای عقب، بیشترین تغییرات در زیر سپر رخ داده، جایی که شاهد نصب یک دیفیوزر نسبتا بزرگ هستیم. یک اسپویلر سقفی هم در بالا به چشم می‌خورد.

منصوری فعلا تصویری از داخل کابین منتشر نکرده، ولی با دقت در تصاویر موجود و زوم کردن روی آنها، این احتمال قوت می‌گیرد که تغییر خاصی در فضای داخلی رخ نداده باشد.

در بخش فنی نیز ظاهرا همه چیز دست‌نخورده باقی مانده است. البته رنجرور اسپرت SVR در حالت استاندارد هم قدرت لازم برای یک رانندگی هیجان‌انگیز را دارد. موتور 5 لیتری V8 و سوپرشارژ این شاسی‌بلند خوش‌استیل انگلیسی 567 اسب بخار قدرت و 700 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را هم یک گیربکس هشت سرعته خودکار و سیستم تمام چرخ محرک بر عهده دارد.

با اتکا به این قوای محرکه، رنجرور اسپرت SVR استاندارد صفر تا 60 مایل یا همان 96 کیلومتر را در عرض 4.3 ثانیه طی کرده و قادر است به نهایت سرعت 176 مایل یا 283 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی