ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیکسل ۶ پرو گوگل در فهرست ۱۰ گوشی برتر DxOMark از نظر دوربین قرار گرفت

جدیدترین گوشی پرچمدار گوگل یعنی پیکسل ۶ پرو توسط پایگاه DxOMark با توجه به عملکرد و قابلیت‌های دوربین خود، در بین ۱۰ گوشی قدرتمند برتر جهان قرار گرفته است. رتبه‌بندی DxOMark بر اساس چندین معیار ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۴ آبان ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

جدیدترین گوشی پرچمدار گوگل یعنی پیکسل ۶ پرو توسط پایگاه DxOMark با توجه به عملکرد و قابلیت‌های دوربین خود، در بین ۱۰ گوشی قدرتمند برتر جهان قرار گرفته است. رتبه‌بندی DxOMark بر اساس چندین معیار از جمله کیفیت تصویر، قابلیت زوم و کیفیت ویدیو محاسبه می‌شود تا رتبه نهایی گوشی‌ها مشخص شود.

گوگل پیکسل ۶ پرو، طبق ارزیابی DxoMark در مجموع امتیاز ۱۳۵ را کسب کرده است. به صورت دقیق‌تر بخش عکاس گوشی امتیاز ۱۴۳، بخش ضبط ویدیو امتیاز ۱۱۵ و زوم دوربین این گوشی امتیاز ۷۱ را کسب کرده است. همچنین پرچمدار گوگل در تمام شرایط نوری عملکرد چشمگیری داشته است. محدوده دینامیکی گسترده و ثبت عکس‌های دوربرد با زوم و بافت عالی از جمله موارد قابل توجه دیگر در این گزارش درباره دوربین این گوشی است.

پیکسل ۶ پرو

علاوه بر این، طبق گزارش منتشر شده، دوربین این گوشی در حفظ جزئیات تصاویر و در شرایط نوری مشابه، از آیفون ۱۳ پرو پرچمدار اپل پیشی گرفته است. با این وجود، امتیاز کلی DxOMark پیکسل ۶ پرو از دستگاه‌های دیگری از جمله میت ۴۰ پرو، آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس پایین‌تر است.

در این ارزیابی همچنین برخی از بخشی‌های طراحی پیکسل ۶ پرو برجسته شده است که می‌توان از آن‌ها به عنوان ایراد یاد کرد. برای مثال عمق میدانی کم، به خصوص در شرایط نوری کم، روی عملکرد دوربین تاثیر منفی می‌گذارد. البته این طراحی معمولا در دوربین‌هایی با سنسور بزرگ وجود دارد. همچنین در این ارزیابی عنوان شده که در عکس‌های این گوشی در شرایط کم نور، مقداری نویز قابل مشاهده است.

در انتها می‌توان گفت که به صورت کلی رتبه DxOMark پیکسل ۶ پرو نشان‌دهنده یکی از امتیازات دیگر پرچمدار جدید گوگل است.

هم اکنون هواوی P50‌ پرو با امتیاز ۱۴۴ بالاترین نمره دوربین وب‌سایت DxOMark را از آن خود کرده است. در ادامه این لیست به ترتیب گوشی‌های شیائومی می ۱۱ پرو، هواوی میت ۴۰ پرو، آیفون ۱۳ پرو مکس و ۱۳ پرو در رتبه‌های دوم تا پنجم قرار دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی