ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

هواوی میت ۵۰ احتمالا در فصل اول ۲۰۲۲ با اسنپدراگون ۸۹۸ معرفی می‌شود

هواوی ظاهرا می‌خواهد با گوشی‌های سری میت ۵۰ یکبار دیگر وارد بازار محصولات پرچمدار و پریمیوم شود. گزارشی جدید می‌گوید این سری در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ با بهره‌مندی از تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ روانه ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

هواوی ظاهرا می‌خواهد با گوشی‌های سری میت ۵۰ یکبار دیگر وارد بازار محصولات پرچمدار و پریمیوم شود. گزارشی جدید می‌گوید این سری در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ با بهره‌مندی از تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ روانه بازار خواهد شد اما هیچ تاریخی از سوی هواوی اعلام نشده است.

انتظار می‌رود گوشی‌های این سری از چیپست کوالکام اسنپدرگون ۸۹۸ بهره ببرند. البته برخلاف سایر گوشی‌هایی که به همراه این تراشه روانه بازار می‌شوند، در سری میت ۵۰ یک تفاوت مهم وجود خواهد داشت: این چیپست در گوشی‌های هواوی فقط از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند.

پیش از این قرار بود گوشی‌های سری میت ۵۰ هواوی در سال جاری روانه بازار شوند، اما با توجه به اینکه سری P50 با تاخیر در ماه ژوئیه سال جاری عرضه شد، عرضه نسل بعدی گوشی‌های سری میت نیز به تعویض افتاد. تاکنون نیز در گزارش‌های مختلفی از معرفی این گوشی در اوایل سال آینده میلادی عنوان شده بود.

سامسونگ با استفاده از فرآیند ۴ نانومتری و طراحی معماری سه خوشه‌ای چیپست اسنپدراگون ۸۹۸ را خواهد ساخت و تراشه پرچمدار کوالکام قرار است ماه آینده، یعنی دسامبر ۲۰۲۱ به صورت رسمی معرفی شود.

از طرفی دیگر انتظار می‌رود هواوی میت ۵۰ به نمایشگر LTPO مجهز شود که در سری آیفون ۱۳ پرو اپل نیز شاهد استفاده از آن بودیم. با این وجود می‌توان احتمال داد که گوشی هواوی از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کند.

همچنین این گوشی احتمالا در مواقعی که به شبکه تلفن همراه دسترسی نداشته باشد، پشتیبانی از اتصال ماهواره‌ای را به کاربران خود ارائه خواهد کرد. از این اتصال برای برقراری ارتباط از طریق سرویس پیام کوتاه (SMS) در شرایطی که شبکه تلفن همراه در دسترس نیست، استفاده می‌شود. طبق گزارش‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد غول ارتباطات چین برای این ویژگی از سیستم ماهواره‌ای Beidou استفاده می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی