ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مالی و سرمایه گذاری

پرسال در استارتاپ مامان‌پز سرمایه‌گذاری کرد

گروه سرمایه‌گذاری پرسال روی استارتاپ «مامان‌پز» که در حوزه غذای سالم و خانگی فعالیت می‌کند، سرمایه‌گذاری کرد. استارتاپ مامان‌پز با هدف ایجاد سهولت و تنوع در دسترسی مشتریان (اعم از فردی و سازمانی) به غذای ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۷

گروه سرمایه‌گذاری پرسال روی استارتاپ «مامان‌پز» که در حوزه غذای سالم و خانگی فعالیت می‌کند، سرمایه‌گذاری کرد.

استارتاپ مامان‌پز با هدف ایجاد سهولت و تنوع در دسترسی مشتریان (اعم از فردی و سازمانی) به غذای باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه در سال 93 ایجاد شد.

با سرمایه‌گذاری پرسال در مامان پز، تعداد استارتاپ‌های حاضر در سبد سرمایه‌گذاری پرسال به عدد 5 رسید.

لازم به ذکر است پرسال تا امروز در استارتاپ‌هایی چون کشمون، کشتیار و گلیتال سرمایه‌گذاری داشته است.

پیش از این و در نشست خبری گروه سرمایه‌گذاری پرسال که ماه گذشته برگزار شد، «پدرام سلطانی» رئیس هیات مدیره پرسال اعلام کرد این شرکت قصد دارد روی استارتاپ‌های فعال در حوزه‌های زیرساختی مانند صنعت و معدن و کشاورزی سرمایه‌گذاری کند و همچنین نیم نگاهی به دیگر ایده‌هایی که بتواند حرفی برای گفتن داشته باشد نیز خواهد داشت:

«تمرکز حوزه سرمایه‌گذاری ما حوزه تجارت بین الملل و معدن و کشاورزی و کارآفرینی اجتماعی است و استارتاپ‌های فعال در این حیطه‌ها را بیشتر رصد می‌کنیم. ما البته فرصت‌های خوب برای سرمایه‌گذاری در سایر استارتاپ‌ها و ایده‌ها را از دست نمی‌دهیم و دنبال سایر حوزه‌ها هم هستیم تا بتوانیم در جریان سیال و به‌روز کسب و کارها در دنیا حرکت کنیم چرا که برای یک مجموعه اقتصادی شکار فرصت‌ها بسیار مهم است. ما هیچ‌وقت نمی‌خواهیم در بازار اقتصادی تبدیل به یک دایناسور شویم و همیشه می‌خواهیم یک چابکی مانند استارتاپ‌ها داشته باشیم و از همین رو پیشنهادات و درخواست‌هایی که برای سرمایه‌گذاری در سایر حوزه‌ها می‌شود هم رصد می‌کنیم و تعدادی از آنها هم پذیرش می‌کنیم.»

به گفته سلطانی، آن‌ها در موج سرمایه‌گذاری جسورانه شرکتی (CVC) قدم برداشته‌اند و شرکت پرسال با داشته‌ها، تجربه‌ها و ارتباطات خود توانسته این اطمینان را بدهد که به عنوان یک CVC موفق عمل کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی