ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

پیام روسای سازمان نصر شهرستان‌ها به رئیس جدید سازمان فناوری اطلاعات: آماده همکاری بیشتر هستیم

روسای سازمان نصر استان‌های کردستان، اصفهان، مازندران و فارس با انتشار پیامی، انتصاب رئیس جدید سازمان فناوری اطلاعات ایران را تبریک گفته و برای همکاری‌های بیشتر ابراز آمادگی کردند. هفته گذشته وزیر ارتباطات و فناوری ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۹

روسای سازمان نصر استان‌های کردستان، اصفهان، مازندران و فارس با انتشار پیامی، انتصاب رئیس جدید سازمان فناوری اطلاعات ایران را تبریک گفته و برای همکاری‌های بیشتر ابراز آمادگی کردند.

هفته گذشته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حکمی «محمد خوانساری» را به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب کرد. از همین روی روسای سازمان نصر شهرستان‌ها، با انتشار پیامی انتصاب رئیس جدید سازمان فناوری اطلاعات ایران را تبریک گفتند.

«نظام‌الدین خوارزمی»، نایب رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و رئیس سازمان نصر فارس در بخشی از پیام خود به رئیس سازمان فناوری اطلاعات، ابراز امیدواری کرد با استفاده بهینه از ظرفیت بخش خصوصی، گام‌های بلندی برای توسعه صنعت فاوا در کشور برداشته شود.

«کاظم آیت اللهی»، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان اصفهان در بخشی از پیام خود تنها راه توسعه و تعالی اجتماعی را حاکمیت فناوری اطلاعات در کشور دانست و گفت:

«استحضار دارید که تنها راه توسعه و تعالی اجتماعی، حاکمیت فناوری اطلاعات است. این مهم ضرورت موفقیت در مدیریت کشور در عصر حاضر است و سازمان فناوری اطلاعات مهمترین رکن نقش‌آفرین برای استفاده درست و توسعه به‌کارگیری این فناوری است.»

او در این پیام، مواردی همچون «مدیریت توسعه و تولید هر چه بیشتر محتوای ایرانی و اسلامی با ایجاد و توسعه زیرساخت، فضای رقابتی و مشوق‌های لازم برای بسیج ظرفیت بیکران بخش خصوصی» و همچنین «همراهی هر چه بیشتر و ایجاد ظرفیت برای توسعه منابع انسانی در حوزه فناوری اطلاعات» را دو رکن مهم برای تکمیل شبکه ملی اطلاعات برشمرده است.

آیت‌اللهی با بیان اینکه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای که وفق قانون، مسئولیت نظم‌بخشی و ساماندهی فعالیت‌های حوزه فناوری اطلاعات در بخش خصوصی را عهده‌دار است، آمادگی دارد با همکاری همه جانبه در امر توسعه خدمات فضای مجازی و نیز تنظیم‌گری جامع و بکارگیری مسیر درست فناوری اطلاعات، هم راستا با سازمان فناوری اطلاعات ایفای نقش کند.

«ارشیر عظیمی‌نیا»، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان کردستان نیز در پیام خود به خوانساری، برای توسعه همکاری بخش خصوصی با این سازمان اعلام آمادگی کرد:

«اینجانب و همکارانم در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان کردستان آمادگی داریم در مسیر ارتقای کیفیت و بلوغ خدمات دولت هوشمند، توسعه پلتفرم‌های خدمات دیجیتال با استفاده از مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، تقویت نظام تنظیم‌گیری حوزه فناوری اطلاعات و کمک به توانمندسازی و رونق کسب و کارهای دیجیتال، با سازمان فناوری اطلاعات، تعامل و همکاری لازم را داشته باشیم.»

«بردیا بهنیا»، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان مازندران نیز ضمن تبریک انتصاب رئیس سازمان فناوری اطلاعات، نسبت به توسعه و امن پایدار این فناوری در کشور ابراز امیدواری کرد.

او در بخشی از پیام خود آمادگی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان مازندران را برای همراهی و همکاری با آن سازمان اعلام کرده و اظهار داشت: «امید است در سایه درایت و تجربیات ارزشمند جنابعالی، ساماندهی و توسعه امن و پایدار فناوری اطلاعات کشور به بهترین شکل محقق گردد.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی