ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی ۲۶ آبان از نسل جدید میت‌بوک E رونمایی می‌کند

هواوی ۲۶ آبان مراسمی برگزار خواهد کرد تا از چند محصول جدید از جمله واچ GT Runner رونمایی کند. حالا اعلام شده که در این مراسم باید منتظر معرفی لپ‌تاپ جدید میت‌بوک E هم باشیم: ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۴ آبان ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۰

هواوی ۲۶ آبان مراسمی برگزار خواهد کرد تا از چند محصول جدید از جمله واچ GT Runner رونمایی کند. حالا اعلام شده که در این مراسم باید منتظر معرفی لپ‌تاپ جدید میت‌بوک E هم باشیم: محصولی هیبریدی که کیبورد قابل جداسازی دارد.

هواوی لپ‌تاپ میت‌بوک E را از سال ۲۰۱۹ آپدیت نکرده است. این محصول آخرین بار با طراحی دو منظوره و اسنپدراگون ۸۵۰ از راه رسید. حالا با توجه به پوستری که از این دستگاه معرفی شده، انتظار داریم که نسخه جدید میت‌بوک E ویندوز ۱۱ داشته باشد.

همچنین با توجه به این تصویر می‌توانیم ببینیم که لپ‌تاپ هواوی کمترین حاشیه را اطراف صفحه نمایش دارد و به نظر می‌رسد که در لبه‌ها کمی خمیده است. به علاوه، در این تصویر قلم هواوی M را می‌بینیم که برای استفاده روی نمایشگر در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. میت‌بوک E همچنین حسگر اثر انگشت دارد تا امنیت کاربر را تامین کند.

در حال حاضر اطلاعات دیگری درباره میت‌بوک E در دسترس نیست اما هواوی می‌خواهد از شبکه 5G روی این دستگاه پشتیبانی کند. از آن‌جایی که کوالکام در همکاری با هواوی اجازه ارائه تراشه‌های 5G را ندارد و فقط به 4G محدود است، چینی‌ها احتمالا از تراشه اینتل یا حتی AMD استفاده خواهند کرد.

نسل قبلی میت‌بوک E نمایشگری ۱۲ اینچی از نوع IPS با رزولوشن 2K و پوشش چربی گریز داشت. هواوی در آن دستگاه از یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی استفاده کرد. مدل ۲۰۱۹ میت‌بوک E در دو مدل با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شد.

هواوی لپ‌تاپ قبلی خود را در دو رنگ خاکستری و آبی به بازار فرستاد و قیمت ۵۹۵ دلار را برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی و ۷۴۵ دلار را برای مدل ۵۱۲ گیگابایتی درنظر گرفت. حالا باید منتظر باشیم تا ببینیم نسل جدید این دستگاه چه ویژگی‌هایی دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی