ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل با آپدیت پیکسل ۶ از برطرف شدن مشکلات حسگر اثر انگشت خبر می‌دهد

در حالی که برخی کاربران مشکل مربوط به باز شدن قفل دستگاه با اثر انگشت ثبت نشده و عملکرد کند حسگر اثر انگشت گوشی‌های سری پیکسل ۶ را گزارش کرده بودند، گوگل به‌روزرسانی جدیدی را ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

در حالی که برخی کاربران مشکل مربوط به باز شدن قفل دستگاه با اثر انگشت ثبت نشده و عملکرد کند حسگر اثر انگشت گوشی‌های سری پیکسل ۶ را گزارش کرده بودند، گوگل به‌روزرسانی جدیدی را منتشر کرده که ظاهرا این مشکلات را در در این سری برطرف می‌کند.

غول موتور جستجو دو بلید نرم‌افزاری جدید را برای گوشی‌های سری پیکسل ۶ عرضه کرد. بیلد SD1A.210817.037 برای مدل جهانی گوشی و SD1A.210817.037.A1 تنها برای نسخه Verizon آن منتشر شده است که تنها ۱۴.۵۶ مگابایت حجم دارند.

پیکسل ۶

به‌روزرسانی جدید هم اکنون در دسترس گوشی‌های پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو قرار گرفته و به زودی تمام کاربران به آن دسترسی پیدا خواهند کرد. برای بررسی این موضوع که آیا این آپدیت برای شما نیز عرضه شده می‌تواند وارد بخش سیستم از منوی تنظیمات شوید و پس از وارد شدن به بخش تنظیمات پیشرفته (Advanced) گزینه به‌روزرسانی سیستم را انتخاب کنید. همچنین اگر قصد ندارد منتظر بمانید، می‌توانید از لینک‌های دانلود این به‌روزرسانی که در ادامه آمده و نصب دستی آن استفاده کنید.

فایل OTA به‌روزرسانی پیکسل ۶ را می‌توانید از این لینک و فایل مربوط به پیکسل ۶ پرو را از این لینک می‌توانید دریافت کنید.

هرچند گوگل هنوز تغییرات موجود در این به‌روزرسانی را منتشر نکرده است، گزارش تغییرات ارسال شده توسط Verizon نشان می‌دهد که مشکل مربوط به حسگر اثر انگشت برطرف شده است. در چند هفته گذشته نیز شکایات زیادی در مورد کندی اسکنر اثر انگشت این گوشی منتشر شده است و گوگل نیز تایید کرد که سنسور اثر انگشت احتمالا به دلیل استفاده از الگوریتم‌های امنیتی پیشرفته برای برخی کاربران کندتر کار خواهد کرد.

حداقل چندین کاربر تاکنون ادعا کردند که حسگر اثر انگشت با وجود این به‌روزرسانی بسیار سریع‌تر کار می‌کند. با این وجود باید منتظر توضیحات ارائه شده از سوی گوگل برای این به‌روزرسانی باشیم.

علاوه بر این، مشکل عجیب دیگری برای گوشی‌های سری پیکسل ۶ گوگل گزارش شده بود که منجر به برقراری تماس‌های ناخواسته می‌شد. با این حال گوگل طی روزهای گذشته با ارائه به‌روزرسانی دیگری این مشکل را برطرف کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی