ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاربران از تماس تصادفی گوشی‌های سری پیکسل ۶ با مخاطبین خبر می‌دهند

گوگل گوشی‌های سری پیکسل ۶ را به تازگی به دست مشتریان رسانده و برخی از آن‌ها مشکلات عجیبی از این گوشی‌ها گزارش کرده‌اند. پس از مشکلات مربوط به نمایشگر همیشه روشن و نشت نور، حالا ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

گوگل گوشی‌های سری پیکسل ۶ را به تازگی به دست مشتریان رسانده و برخی از آن‌ها مشکلات عجیبی از این گوشی‌ها گزارش کرده‌اند. پس از مشکلات مربوط به نمایشگر همیشه روشن و نشت نور، حالا نوبت به تماس اتفاقی با مخاطبین رسیده. البته گوگل اعلام کرده از این مشکل آگاهی دارد و در حال رفع آن است.

چندین کاربر در Reddit و سایت Pixel Phone Help تماس اتفاقی با مخاطبین را گزارش کرده‌اند. برخی از آنان می‌گویند این اتفاق گاهی در نیمه شب رخ می‌دهد. برخی مشکل را از سوی گوگل اسیستنت می‌بینند و با خاموش کردن آن این مورد رفع شده. ظاهرا تماس‌ها به واسطه دستیار گوگل برقرار می‌شود و به غلط فرمان صوتی تماس را دریافت می‌کند. برای برخی حتی با وجود یکی نبودن زبان، چنین اتفاقی رخ داده است.

یکی از کاربران در سایت Pixel Phone Help گفته زمانی که ما به فارسی صحبت می‌کردیم، گوشی به طور اتفاقی تماس برقرار کرده، در حالی که گوگل اسیستنت از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند. البته این مورد برای همه کاربران اتفاق نیفتاده و برخی که دستیار صوتی را در صفحه قفل فعال کرده‌اند، با چنین مشکلی روبرو نیستند. کاربرانی که با این مشکل روبرو هستند به طور موقت می‌توانند دستیار صوتی را غیرفعال کنند و «Hey Google» در صفحه قفل را نیز خاموش کنند.

گفتنی است پیکسل ۶ از نمایشگر ۶.۴ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد. این گوشی هوشمند از رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی بهره می‌برد. در قلب دستگاه نیز تراشه ۵ نانومتری تنسور گوگل جای گرفته است. در پنل پشتی دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی عریض در کنار دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید جای گرفته‌اند. در پنل جلویی نیز دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل قرار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی