ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تب S8 اولترا
تکنولوژی

مشخصات گلکسی تب S8 اولترا در گیک‌بنچ رویت شد

طرفداران سامسونگ برای تبلت پرچمدار آینده غول فناوری کره اشتیاق زیادی دارند و اکنون برخی مشخصات گلکسی تب S8 اولترا در از طریق بنچمارک به همراه اطلاعاتی در مورد ترکیب رنگ احتمالی آن از طریق ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۰

طرفداران سامسونگ برای تبلت پرچمدار آینده غول فناوری کره اشتیاق زیادی دارند و اکنون برخی مشخصات گلکسی تب S8 اولترا در از طریق بنچمارک به همراه اطلاعاتی در مورد ترکیب رنگ احتمالی آن از طریق منابع آگاه فاش شده است.

مشخصات تبلت منتسب به S8 اولترا با شماره مدل SM-X906N در پایگاه داده گیک‌بنچ ۵ ظاهر شده است. طبق اسناد ارائه شده، تبلت آینده سامسونگ از یک چیپست با نام رمز Taro بهره می‌برد که طبق آخرین شایعات به جای ۸۹۸ با نام «اسنپدراگون ۸ نسل ۱» به بازار عرضه می‌شود. همانطور که در تصاویر زیر مشخص شده، تب S8 اولترا در آزمون چند هسته‌ای به نمره ۳۱۵۹ و در آزمون تک هسته‌ای به نمره ۱۲۱۵ دست پیدا کرده است.

علاوه بر این، تب S8 اولترا از سیستم عامل اندروید ۱۲ به همراه ۸ گیگابایت رم بهره می‌برد. مشخصات فاش شده نشان می‌دهد که این تبلت ۱۴.۶ اینچی با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی OLED خود در پیکربندی های ۸/۱۲۸ گیگابایتی و ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد. همچنین وزن آن ۶۵۰ گرم است و با باتری ۱۲۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی روانه بازار خواهد شد.

از طرفی دیگر، طبق اطلاعات فاش شده توسط GalaxyClub، نسخه استاندارد گلکسی تب S8 که از نمایشگر ۱۱ اینچی بهره می‌برد در رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای و رزگلد روانه بازار می‌شود. گلکسی تب S8 پلاس ۱۲.۴ اینچی نیز در همین سه رنگ عرضه خواهد شد. با این وجود، بزرگترین عضو این خانواده یعنی S8 اولترا ۱۴.۶ اینچی تنها در رنگ خاکستری عرضه می‌شود.

سامسونگ هنوز به زمان عرضه سری گلکسی تب S8 اشاره‌ای نکرده است. با این وجود شایعات حاکی از آن است که غول فناوری کره می‌تواند در نمایشگاه Consumer Electronics Show 2022 از تبلت‌های پرچمدار جدید خود رونمایی کند. همچنین ممکن است که این دستگاه‌های در رویداد MWC 2022 بارسلونا معرفی شوند که در فوریه ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی