ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S22 اولترا
تکنولوژی

گلکسی S22 اولترا با چیپ اگزینوس ۲۲۰۰ در گیک‌بنچ رویت شد

سامسونگ احتمالا در فوریه سال آینده از گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S22 رونمایی خواهد کرد. گفته می‌شود گوشی‌های این سری در دو گزینه با چیپست اسنپدراگون ۸۹۸ و اگزینوس ۲۲۰۰ روانه بازار خواهند شد. اخیرا ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰

سامسونگ احتمالا در فوریه سال آینده از گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S22 رونمایی خواهد کرد. گفته می‌شود گوشی‌های این سری در دو گزینه با چیپست اسنپدراگون ۸۹۸ و اگزینوس ۲۲۰۰ روانه بازار خواهند شد. اخیرا گلکسی S22 پلاس با اسنپدراگون ۸۹۸ در گیک‌بنچ رویت شده بود و اکنون مشخصات نسخه اولترا این سری با تراشه اگزینوس در گیک‌بنچ مشخص شده است.

مشخصات گوشی منتسب به گلکسی S22 اولترا با شماره مدل SM-S908B در پایگاه دیده گیک‌بنچ رویت شده است. اسناد ارائه شده دستگاه با بهره‌مندی از تراشه s5e9925 را نشان می‌دهند که به نظر می‌رسد چیست آینده اگزینوس ۲۲۰۰ باشد. همچنین طبق گفته برخی منابع، این چیپست از پردازنده گرافیکی AMD بهره خواهد برد.

گلکسی S22 اولترا

طبق اسناد و اطلاعات منتشر شده، تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ موجود در گلکسی S22 اولترا شامل چهار هسته با فرکانس ۱.۷۳ گیگاهرتز، یک هسته با فرکانس ۲.۵۰ گیگاهرتز و سه هسته با فرکانس ۲.۵۲ گیگاهرتز می‌شود. همچنین ۸ گیگابایت رم موجود در گوشی به توان پردازشی آن کمک خواهد کرد. از جمله مشخصات دیگر این گوشی می‌توان به سیستم عامل اندروید ۱۲ اشاره کرد که احتمالا با رابط کاربری کاملا جدید One UI 4 همراه خواهد کرد.

همانطور که در تصویر بالا دیده می‌شود، S22 اولترا در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ به ترتیب امتیاز ۶۹۱ و ۳۱۶۷ را کسب کرده است.

گلکسی S22 اولترا احتمالا از یک نمایشگر ۶.۸۱ اینچی AMOLED LTPO با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و در گزینه‌هایی با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. همچنین پرچمدار آینده سامسونگ ممکن است از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ وات روانه بازار شود.

از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی می‌توان به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر و یک لنز پریسکوپ ۱۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۱۰ برابر اشاره کرد. همچنین در گزارش‌های قبلی عنوان شده بود که گلکسی S22 اولترا احتمالا با اسلات مخصوص قلم S Pen معرفی می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی