ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل صرافی بایننس می‌خواهد ۹۹ درصد از دارایی‌های خود را اهدا کند

«چانگ پنگ ژائو» مدیرعامل بایننس، بزرگترین صرافی رمزارز جهان می‌گوید به پول زیادی نیاز ندارد و قصد دارد ۹۹ درصد دارایی‌های خود را مانند برخی از ثروتمندان جهان اهدا کند. ژائو در مصاحبه خود با ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۸ آبان ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

«چانگ پنگ ژائو» مدیرعامل بایننس، بزرگترین صرافی رمزارز جهان می‌گوید به پول زیادی نیاز ندارد و قصد دارد ۹۹ درصد دارایی‌های خود را مانند برخی از ثروتمندان جهان اهدا کند.

ژائو در مصاحبه خود با آسوشیتد پرس در این رابطه گفت:

شخصا از نظر مالی تامین هستم و به پول زیادی نیاز ندارد. با وقف ۹۰، ۹۵ یا ۹۹ درصد از ثروتم مانند بسیاری از کارآفرینان یا بنیانگذاران ثروتمند، می‌توانم سبک زندگی خودم را داشته باشم و به مشکلی برخورد نمی‌کنم.

بایننس

او همچنین در این مصاحبه اشاره کرد که سرمایه‌گذاری شخصی زیادی انجام نمی‌دهد. ژائو در سال ۲۰۱۴ مقداری بیت کوین خریده و تاکنون بیشتر آن را حفظ کرده است. او همچنین اعلام کرد که بیشتر دارایی خالص او به شکل رمزارز بایننس است و مالک سهام هیچ پروژه دیگری نیست.

نشریه Forbes ثروت ژائو را ۱.۹ میلیارد دلار تخمین زده است، اما با توجه به اینکه او بزرگترین سهامدار بایننس است، احتمالا ارزش دارایی‌ها او بسیار بیشتر باشد. وال استریت ژورنال نیز اخیرا گزارش داد که مدیران سابق بایننس فکر می‌کنند ارزش شرکت در صورت عرضه عمومی به ۳۰۰ میلیارد دلار می‌رسد.

ژائو در پاسخ به سوالی درباره ارزهای دیجیتالی که شروع نه چندان جدی داشتند اما ارزش آن‌ها به مرور زمان افزایش یافت نیز گفت:

راستش را بخواهید، من دوج کوین دریافت نمی‌کنم. اما این نشان‌دهنده قدرت تمرکززدایی است. چیزی که فکر می‌کنم می‌تواند مهم باشد.

ژائو همچنین عنوان کرد که به عقیده او بزرگترین عاملی که مانع رشد رمزارزها می‌شود، سهولت استفاده است و نه نوسانات ذکر شده آن. او در این رابطه می‌گوید: «صرافی‌های متمرکز سکه‌های مردم را نگه می‌دارند. اما نحوه نگه‌داری ایمن توکن‌ها یک عامل محدودیت اساسی است. ما ابزارهایی با استفاده آسان که امروزه به اندازه کافی ایمن باشند ارائه نکرده‌ایم. اما فکر می‌کنم با پیشرفت صنعت، همه چیز بهتر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • نیماا
    نیماا | ۲۸ آبان ۱۴۰۰

    ترجمه افتضاح. تو مقاله اصلی نوشتهI don’t get Dogecoin ترجمه کردین من دوج کوین دریافت نمیکنم :)) خط 5 هم نامفهومه.

مطالب پیشنهادی