ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای گلکسی A13 طراحی آن را از همه زوایا به خوبی نشان می‌دهد

یکی از منابع آگاه بازار، رندرهای رسمی لو رفته گلکسی A13 را که انتظار می‌رود آذرماه رونمایی شود به اشتراک گذاشته که طراحی پنل جلویی و پشتی آن را به خوبی نشان می‌دهد. هنوز تاریخ ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۸ آبان ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

یکی از منابع آگاه بازار، رندرهای رسمی لو رفته گلکسی A13 را که انتظار می‌رود آذرماه رونمایی شود به اشتراک گذاشته که طراحی پنل جلویی و پشتی آن را به خوبی نشان می‌دهد.

هنوز تاریخ معرفی عرضه گلکسی A13 از سوی سامسونگ به صورت دقیق مشخص نشده است. اما گزارش‌های مختلفی در مورد مشخصات این گوشی هوشمند توسط منابع آگاه بازار منتشر شده که خبر از رونمایی آن طی دو هفته آینده می‌دهد.

گلکسی A12 نسل قبلی گلکسی A13 سامسونگ نوامبر ۲۰۲۰ رسما معرفی شد و اکنون «GizNext» رندر جددی از گلکسی A13 به اشتراک گذاشته که طراحی آن را نشان می‌دهد.

گلکسی A12 از نمایشگر مجهز به بریدگی قطره‌ای شکل مخصوص دوربین سلفی، حسگر اثر انگشت در کناره جانبی دستگاه و ماژول مربعی شکل دوربین بهره می‌برد. رندرهای گلکسی A13 نشان می‌دهد که طراحی پنل جلویی این گوشی هوشمند مشابه نسل قبلی خودش است و سامسونگ چنین طراحی را حفظ کرده است، اما طراحی ماژول دوربین پنل پشتی دستخوش تغییراتی شده و موبایل جدید با دوربین سه گانه با چینش عمودی عرضه خواهد شد.

در کناره سمت چپ دستگاه اسلات مخصوص سیم‌کارت قابل رویت است و در کناره جانبی سمت راست موبایل نیز دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه پاور یکپارچه با حسگر اثر انگشت قرار گرفته است. براساس گزارش‌های منتشر شده از سوی منابع آگاه این گوشی هوشمند در ترکیب رنگ مشکی، سفید، آبی و نارنجی عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود گلکسی A13 5G مجهز به نمایشگر ۶.۴۸ اینچی IPS LCD با وضوح +FHD است. مشخص نیست که آیا این گوشی هوشمند از نرخ تازه سازی بالایی پشتیبانی می‌کند یا خیر. در پنل جلویی موبایل احتمالا دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و در پنل پشتی آن نیز احتمالا دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در کنار حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی جای خواهد گرفت. گلکسی A13  احتمالا با چیپست دیمنسیتی ۷۰۰ از راه می‌رسد.

درنهایت باید دید موبایل جدید با چه مشخصاتی از راه می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pars
    pars | ۲۸ آبان ۱۴۰۰

    این سامسونگ نمیخواد بی خیال ناچ V یا قطره ای بشه ؟!

مطالب پیشنهادی