ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

فورد قصد دارد تا پایان ۲۰۲۳ سالانه ۶۰۰ هزار خودرو برقی تولید کند

«جیم فارلی»، مدیر عامل شرکت خودروسازی فورد اعلام کرد که تا پایان سال ۲۰۲۳ به صورت سالانه ۶۰۰ هزار خودرو برقی توسط این شرکت تولید می‌کند و ظرفیت تولید خود را دو برابر می‌کند. فورد ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۸ آبان ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

«جیم فارلی»، مدیر عامل شرکت خودروسازی فورد اعلام کرد که تا پایان سال ۲۰۲۳ به صورت سالانه ۶۰۰ هزار خودرو برقی توسط این شرکت تولید می‌کند و ظرفیت تولید خود را دو برابر می‌کند.

فورد انگیزه زیادی دارد تا روزی به عنوان بزرگترین تولیدکننده خودروهای برقی مستقر در ایالات متحده تبدیل شود و برای این تصمیم تولید خود را به میزان چشمگیری افزایش خواهد داد. به همین منظور غول خودروسازی قصد دارد تولیدات خود را افزایش دهد و گفته می‌شود که برنامه تولید فورد شامل خودروهای موستانگ Mach-E، فورد F-150 Lightning و E-Transit خواهد شد.

فورد

فارلی در ادامه توضیح می‌دهد که خط تولید خودروهای برقی فعلی این شرکت بسیار محبوب است و تقاضا مشتریان بسیار بیشتر از سطح انتظارات شرکت بوده. موستانگ Mach-E هم اکنون در سه قاره جهان به فروش می‌رسد و فورد F-150 لایتنینگ نیز از زمان معرفی در اردیبهشت ماه به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است. گفته می‌شود در سه هفته اولیه رونمایی این دستگاه ۱۰۰ هزار درخواست ثبت شده و این میزان اکنون به ۱۶۰ هزار رسیده است.

با توجه به تقاضای زیاد مشتریان برای F-150، فورد قبلا تصمیم گرفت تا برای افزایش تولید خود ۲۵۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کند و با ایجاد ۴۵۰ شغل جدید به تولید ۸۰ هزار خودرو پیکاپ جدید در سال دست پیدا کند. اکنون که غول خودروسازی در حال دو برابر کردن هدف تولید خود است، مشخص نیست که این میزان تا اندازه تغییر پیدا خواهد کرد.

فورد پیش از اینکه به هدف نهایی خود یعنی تبدیل شدن به بزرگترین تولیدکننده خودروهای برقی در ایالات متحده دست پیدا کند، قصد دارد پس از تسلا به دومین تولیدکننده بزرگ خودرو تبدیل شود. باید دید که آیا فورد با هدف تولید ۶۰۰ دستگاه در سال می‌تواند به این هدف دست پیدا کند یا خیر.

رقیب دیرینه فورد، یعنی جنرال موتورز نیز انتظار دارد تا سال ۲۰۲۵ یک میلیون خودرو برقی بفروشد و همچنین با تبدیل کارخانه‌های فعلی و افتتاح کارخانه‌های جدیدی در ایالت متحده در سال‌های آینده، تولید خود را افزایش دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی