ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

API پیشخان بازار
فناوری ایران

«API پیشخان بازار» در اختیار توسعه‌دهندگان قرار گرفت

API پیشخان بازار با هدف سهولت بیشتر در کار با پیشخان توسعه‌دهندگان بازار پیاده‌سازی شده است. دولوپرها با کمک این قابلیت می‌توانند برخی از امور مدیریت برنامه‌ خود را بدون مراجعه به پیشخان و با ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۲۹ آبان ۱۴۰۰ | ۱۲:۵۰

API پیشخان بازار با هدف سهولت بیشتر در کار با پیشخان توسعه‌دهندگان بازار پیاده‌سازی شده است. دولوپرها با کمک این قابلیت می‌توانند برخی از امور مدیریت برنامه‌ خود را بدون مراجعه به پیشخان و با استفاده از API انجام دهند.

کافه بازار اعلام کرد که «API پیشخان بازار» با هدف مکانیزه‌کردن فرآیند مدیریت برنامه و بازی در پیشخان توسعه‌دهندگان بازار توسعه پیدا کرده است. با استفاده از این قابلیت، پیشخان بازار به صورت یک API مبتنی‌ بر REST در دسترس دولوپرها قرار می‌گیرد و درنتیجه، برای انجام برخی از امور مدیریت برنامه و بازی خود نیازی به مراجعه به رابط کاربری پیشخان نخواهند داشت.

با استفاده از این قابلیت فرآیند انتشار پیوسته و آنی (CI/CD) امکان‌پذیر می‌شود. بنابراین، می‌توان مراحل مربوط به بارگذاری و انتشار نسخه جدید برنامه و بازی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن طی کرد.

خطاهای انسانی در فرآیند مدیریت برنامه، منجر به ایجاد هزینه‌های مازاد و تکرار دوباره‌ فرآیند می‌شود. از دیگر مزیت‌های مکانیزه‌کردن فرآیند مدیریت برنامه و بازی با استفاده از API پیشخان بازار، کاهش خطاهای انسانی و جلوگیری از تکرار خطاهای مشابه است.

این سرویس اکنون از چندین امکان مختلف، از جمله «ایجاد رهانش»، «حذف رهانش»، «افزودن بسته به رهانش» و «ارسال درخواست برای بررسی رهانش» پشتیبانی می‌کند و به مرور قابلیت‌های دیگری نیز به آن افزوده می‌شود.

به گفته بازار، توسعه دهندگان می‌توانند قابلیت‌های مورد نظر خود برای API پیشخان را در سرویس بوف درخواست دهند. لازم به ذکر است این پلتفرم اوایل امسال با هدف رسیدگی بهتر به درخواست‌های توسعه دهندگان جهت رفع باگ یا اضافه کردن قابلیت‌های جدید به پیشخان بازار، راه‌اندازی شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی