ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

سرنوشت نامعلوم برند مک لارن؛ آیا آئودی و بی ام و صاحبان جدید مک لارن خواهند بود؟

بر طبق اخباری که توسط بلومبرگ رسانه‌ای شده است برند مک لارن توسط زیر شاخه فولکس واگن یعنی آئودی خریداری خواهد شد تا این شرکت از این طریق وارد رقابت های فرمول 1 شود. در ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۵

بر طبق اخباری که توسط بلومبرگ رسانه‌ای شده است برند مک لارن توسط زیر شاخه فولکس واگن یعنی آئودی خریداری خواهد شد تا این شرکت از این طریق وارد رقابت های فرمول 1 شود.

در ادامه اخبار نیز آمده بود که شرکت بی ام و قصد دارد بخش ساخت و ساز سوپرخودروهای مک لارن را خریداری کند و آئودی تنها مایل به خریداری تیم فرمول 1 این شرکت است.

گرچه تمامی این اخبار توسط هر 3 شرکت تکذیب شده است اما با توجه به وضعیت نه چندان مناسب شرکت مک لارن پس از شیوع کرونا به نظر می‌رسد که در آینده نزدیک شاهد نقل و انتقال بخشی از سهام این شرکت باشیم.

در حال حاضر 62.55 درصد از سهام برند مک لارن در اختیار هولدینگ Mumtalakat پادشاهی بحرین است و در نتیجه این هولدینگ دست بالا را در مذاکرات دارد.

طبق خبرها اولین پیشنهاد فولکس واگن توسط هیئت مدیره مک لارن رد شده است و مک لارن خواهان رقمی 2 برابر رقم پیشنهادی فولکس واگن هستند.

فولکس واگن به دنبال ورود به مسابقات فرمول 1 است و با توجه به رابطه بسیار شکننده مک لارن و مرسدس بنز قصد دارد از طریق مک لارن وارد مسابقات فرمول 1 شود. مک لارن در سال‌های گذشته به طور پیوسته از هوندا، رنو و مرسدس بنز قوای محرکه خود را تامین کرده است که تنها با قوای محرکه مرسدس بنز توانسته نتیجه خوبی کسب کند.

ماه گذشته مایک فلویت مدیرعامل برند مک لارن از سمت خود کناره گیری کرد. همچنین مک لارن مجبور شد که مقر اصلی این شرکت در ووکینگ انگلستان را به صورت فروش به شرط اجاره واگذار کند و مشخص نیست که آیا آئودی مقر مک لارن را با هدف در کنترل گرفتن این برند خریداری کرده است یا خیر. در هر صورت شیوع کرونا باعث شد تا فصل کاملا جدیدی برای این برند انگلیسی رقم بخورد و باید دید که چه آینده‌ای در انتظار آن است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی