ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی میکس ۵ و ۵ پرو احتمالا در فصل اول ۲۰۲۲ از راه می‌رسند

در حالی که مدت تقریبا کوتاهی از معرفی و عرضه گوشی شیائومی میکس ۴ می‌گذرد، ظاهرا این کمپانی در مراحل پایانی توسعه میکس ۵ و ۵ پرو قرار دارد و می‌خواهد در ماه مارس ۲۰۲۲ ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱ آذر ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

در حالی که مدت تقریبا کوتاهی از معرفی و عرضه گوشی شیائومی میکس ۴ می‌گذرد، ظاهرا این کمپانی در مراحل پایانی توسعه میکس ۵ و ۵ پرو قرار دارد و می‌خواهد در ماه مارس ۲۰۲۲ یعنی اواخر فصل اول سال آینده میلادی آن‌ها را معرفی کند.

طبق اطلاعاتی که از سوی حساب توییتری «xiaomiui» منتشر شده، این گوشی‌های هوشمند با شماره مدل‌های 2202121C و 2202121AC تحت سری میکس در چین به ثبت رسیده‌اند. به نظر می‌رسد این دستگاه‌ها به ترتیب اسم رمز Thor و Loki‌ را یدک می‌کشند.

در گذشته همین حساب توییتری باور داشت که این محصولات با نام‌های شیائومی ۱۲ اولترا و ۱۲ اولترا Enhanced از راه می‌رسند. اما حالا مشخص شده که این گوشی‌های هوشمند از سری میکس هستند.

شیائومی میکس ۵

به نظر می‌رسد گوشی‌های سری شیائومی میکس ۵ با تراشه اسنپدراگون 8 Gen 1 یا همان اسنپدراگون ۸۹۸ از راه می‌رسند و همچنین به حداقل چهار سنسور دوربین با رزولوشن بالا مجهز می‌شوند.

به گفته xiaomiui، شیائومی در مارس ۲۰۲۲ از گوشی‌های میکس ۵ و ۵ پرو رونمایی می‌کند که تقریبا یکسال پس از معرفی شیائومی می ۱۱ اولترا می‌شود. البته پیش از این محصولات، باید شاهد معرفی شیائومی ۱۲ باشیم.

گفته می‌شود شیائومی ۱۲ در اواسط ماه آینده میلادی (اواخر آذر) و به فاصله کوتاهی پس از معرفی تراشه پرچمدار کوالکام معرفی می‌شود، البته در این تاریخ نسخه مخصوص بازار چین این دستگاه از راه می‌رسد. انتظار می‌رود نسخه مخصوص بازار جهانی این پرچمدار در اوایل سال ۲۰۲۲ معرفی شود.

اگر گزارش اخیر صحت داشته باشد، شیائومی در ابتدا سری ۱۲ را برای بازار جهانی معرفی می‌کند و سپس از سری میکس ۵ برای بازار چین رونمایی خواهد کرد. تا زمان معرفی این گوشی‌های هوشمند، گزارش‌ها و شایعات بیشتری درباره آن‌ها منتشر خواهد شد و با آن‌ها بیشتر آشنا می‌شویم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی