ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ معرفی گوشی‌های سری آنر ۶۰ رسما اعلام شد

آنر امروز با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو چین تاریخ معرفی خانواده آنر ۶۰ را تایید کرد. این شرکت سری آنر ۶۰ را در تاریخ ۱۰ آذر (۱ دسامبر) معرفی می‌کند. این سری احتمالا ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۱ آذر ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

آنر امروز با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو چین تاریخ معرفی خانواده آنر ۶۰ را تایید کرد. این شرکت سری آنر ۶۰ را در تاریخ ۱۰ آذر (۱ دسامبر) معرفی می‌کند. این سری احتمالا شامل آنر ۶۰ و آنر ۶۰ پرو و آنر ۶۰ SE خواهد بود.

این خانواده به عنوان جانشین سری آنر ۵۰ راهی بازار می‌شود. اطلاعات زیادی از این خانواده در دست نیست، اما مدل‌های استاندارد و پرو احتمالا با پشتیبانی از شارژ ۶۶ واتی عرضه می‌شود. در آنر ۶۰ SE هم احتمالا شاهد پشتیبانی از شارژ ۴۰ واتی خواهیم بود.

چندین گوش مختلف از این شرکت در پایگاه داده 3C مشاهده شده است. این گوشی‌ها با شماره مدل GIA-AN0 ،ELZ-AN00 ،TNA-AN00 ،ANY-AN00 و LSA-AN00 رویت شده‌اند. احتمالا دو مدل از این دستگاه‌ها به آنر ۶۰ و آنر ۶۰ پرو مربوط می‌شود.

در آنر ۶۰ شاهد یک حفره به شکل قرص در سمت چپ بالای نمایشگر خواهیم بود که میزبان دوربین سلفی دوگانه است. نسخه پرو فقط یک دوربین سلفی دارد که در مرکز نمایشگر جای می‌گیرد. طبق گزارش‌های قبلی، مدل پرو از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ و یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد.

گفتنی است آنر ۵۰ و آنر ۵۰ پرو با چیپ اسنپدراگون ۷۷۸G به بازار عرضه شدند. این در حالی است که نسخه SE آنر ۵۰ با تراشه دیمنسیتی ۹۰۰ در دسترس کاربران قرار گرفت. انتظار می‌رود آنر ۶۰ با چیپست قدرتمندتر و بهبود عملکرد دوربین از راه برسد. سری ۶۰ آنر با اوپو رنو ۷ پرو، اوپو رنو ۷ و رنو ۷ SE رقابت مستقیمی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی