ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ردمی نوت 11T 5G با دیمنسیتی ۸۱۰ معرفی شد

ردمی از جانشین ردمی نوت 10T 5G در هند با نام ردمی نوت 11T 5G با بهره‌مندی از تراشه دیمنسیتی 810 مدیاتک و فناوری شارژ 33 وات رونمایی کرد که مشخصات کلیدی آن مشابه ردمی ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۹ آذر ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

ردمی از جانشین ردمی نوت 10T 5G در هند با نام ردمی نوت 11T 5G با بهره‌مندی از تراشه دیمنسیتی 810 مدیاتک و فناوری شارژ 33 وات رونمایی کرد که مشخصات کلیدی آن مشابه ردمی نوت 11 است.

این گوشی هوشمند از نمایشگر 6.6 اینچی IPS LCD با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز بهره می‌برد. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی این موبایل جدید درون حفره‌ای در نمایشگر جای گرفته است.

ردمی نوت 11T 5G با چیپست مدیاتک دیمنسیتی 810 5G به همراه رم 6 یا 8 گیگابایتی و حافظه 64 یا 128 گیگابایتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در پنل پشتی دستگاه نیز دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی جای گرفته است.

ردمی نوت 11T 5G
نمایشگر۶.۶ اینچی LCD، نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز
چیپستدیمنسیتی ۸۱۰ مدیاتک
رم ۶ و ۸ گیگابایتی
حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی
دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی
دوربین دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی + دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت و شارژر ۳۳ واتی
ترکیب رنگ سفید، آبی، مشکی مات
قیمت پایه۲۲۶ دلار

گوشی هوشمند جدید به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است و از فناوری شارژ 33 واتی از طریق USB-C بهره می‌برد. موبایل جدید ردمی همچنین به جک هدفون، اسپیکرهای استریو و حسگر اثر انگشت در کناره جانبی دستگاه نیز مجهز شده است.

ردمی نوت 11T 5G در ترکیب رنگ سفید، آبی و مشکی مات به بازار عرضه می‌شود. نسخه با رم 6 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی با قیمت 226 دلار و نسخه دیگر 6/128 گیگابایتی با قیمت 240 دلار و درنهایت نسخه قدرتمندتر 8/128 گیگابایتی با قیمت 266 دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

موبایل جدید از هفته آینده تاریخ 16 آذرماه (7 دسامبر) از طریق وب‌سایت شیائومی هند، آمازون هند، فروشگاه های Mi Home و خرده فروشان بازار آغاز می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Vahid Asghari
    Vahid Asghari | ۹ آذر ۱۴۰۰

    دیمنسیتی ۸۱۰کوالکوم؟

مطالب پیشنهادی